Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Winteraanbieding!

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 nov. 2009 13:18 
Ivm met de aanschaf van een andere woon-werk fiets gaat mijn huidige in de verkoop. Het betreft een a uit het jaar 79 met volle windjammer vetterkuip en kofferset (Krauser 2). De rede van verkoop is eigenlijk dat het frame rot begint te worden, ik heb er echter een gepoedercoat frame (+ kenteken) bij zodat het ook gezien kan worden als een winter projectje. Zelf heb ik daar nu geen tijd voor want ik heb ook nog een C in opbouw (ik wordt dus niet CX-loos) en een huis waar nog het nodige aan moet gebeuren.
Heb je interesse laat het me even weten. Oh ja, het geheel staat bij mij thuis in Ruinen (bij Hoogeveen, Drenthe)

Groeten,

Ton Oostveen

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 nov. 2009 14:21 
het lijkt wel of iedereen zijn motor wegdoet...

groetjes werner (doet ze niet weg)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 nov. 2009 16:28 
Tja Werner, op een gegeven moment kom je tot de conclusie dat je niet alles kunt houden en de een ruimte moet maken voor de andere. Ik zou de woorden "met pijn in het hart" kunnen toevoegen ware het niet dat mijn "nieuwe" K75 toch echt een bijzonder waardige opvolger is van mijn CX. En een schuur vol projecten is ook niet echt mijn doelstelling. Mocht ik hem echter niet verkopen dan is dat wel wat er gaat gebeuren want wat kost het nou helemaal om een CX te hebben staan toch?

Ziet er toch best goed uit toch?
Ziet er toch best goed uit toch?
Verwijder bestand #1

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Winteraanbieding!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven