Vreemd? 
4 bouten los uit het blok. 
Nomaal gesproken zitten die bouten vast. 2 in de cilinderkoppen, en twee in het tussen blok.
Die in de cilinderkoppen willen wel los, dus dat komt wel voor. Echter de twee op het tussenblok heb ik nog nooit los kunnen krijgen. Het is me wel gelukt, maar toen brak de boel gelijk kapot. Naar mijn weten horen die bouten echt wel vast te zitten.
Tip, de moeren die jij nodig zou kunnen hebben, zijn ook gebruikt op het cardanhuis, daar waarmee de cardanklok vast zit aan de achterbrug. Die passen er namelijk ook op.
Dan de bouten die je in de cilinderkop draait, niet van vet, koppervet voorzien. Te veel aan vet in het tapgat zal tijden het aandraaien van de bout het schroefdraai doen breken. Gevolg, is dat het vet niet weg kan, en zal dicht bij de cilinderkop een uitweg gaan zoeken. Het aluminium scheurt dan kapot. Hierdoor zijn veel cilinderkoppen kapot gegaan. Het zijn maar twee kleine tipjes. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html