Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

te koop cx 650 e

Schrijver bert middelburg
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 jan. 2010 16:20 
hij staat nu ook op marktplaats
te koop mooie cx 650 sport
nieuwe metzler achterband voorband is ok
motor is in goede staat kleine gebruiks zaken ( scheurtje in buddy en een uitlaat kap is weg )
verder motorisch goed.
over twee jaar belasting vrij en kan er een oldtimer verzekering op.
het is gewoon een leuke motor.
ik pas er niet goed meer op ik zoek een toermotor

Verwijder bestand #1

Verwijder bestand #2

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 jan. 2010 16:38 | Aangepast door: beinhart 
hier de link van marktplaats;
http://link.marktplaats.nl/315470116

groetjes werner
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver jongleon
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 jan. 2010 09:34 
"In Nederland geldt belastingvrijstelling voor voertuigen die ouder zijn dan 25 jaar, doch deze regeling wordt in 2012 bevroren, zodat voertuigen met een ingebruikstelling vanaf 1987 niet meer voor belastingvrijstelling in aanmerking kunnen komen." , bron: wikipedia

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 jan. 2010 13:28 | Aangepast door: Hans 
Het klopt dat de belastingvrijstelingregeling voor voertuigen ouder dan 25 jaar miv de invoering van de kmheffing wordt bevroren/opgeheven.
Dat betekent dat voertuigen die nog geen 25 jaar oud zijn en dus niet een beschikkinng hebben gekregen van vrijstelling wegenbelasting, straks gewoon per gereden km moeten gaan betalen.
Dat betekent ook dat de voertuigen die dan wel vrijgesteld zijn van de wegenbelasting, geen km heffing verschuldigd zijn.

Met alle ophef op dit moment rondom de behandeling van de voorstellen voor de invoering van de km heffing; de oplossing voor de tegenstanders is simpel. Koop een 25 jaar oud voertuig en laat u nooit meer horen !

Overigens: motorfietsen zijn in de voorstellen altijd al vrijgesteld van de km heffing.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 jan. 2010 18:55 | Aangepast door: gompie 
oftewel:wat moet zo'n mooie motor doen bij de belastungvrije vullis???
antwoord; Eentje moet de eerste zijn...

Mooie motor, dit model was ooit mijn eerste CX!
dus... een Klassieker in spé!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 jan. 2010 19:48 
Even over belastingvrije motor en auto`s zijn in bezit van belasting vrije motor`s en een auto die pas 9 maanden oud is en ook belasting vrij dus zoals de heren schrijven krijg ik geen kastje in de auto
Dat zal een feest worden bij de regeering
hiep hiep hoera verkeers ministers
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Gast 
#7 | Geplaatst: 26 jan. 2010 22:55 
ok maar dus helemaal niemand geintresseerd dus ? jammer ik kan met mijn enigzins omvangrijke buikomvang niet meer op deze sportieve motor zitten

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 26 jan. 2010 23:49 
Bert, even geduld, met 10 graden vorst zitten er niet veel mensen te denken aan motorrijden. Zodra het een beetje op lente begint te lijken, neemt de vraag weer toe.
Succes met de verkoop.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Gast 
#9 | Geplaatst: 7 feb. 2010 17:09 
hij is verkocht !!
leuk ik heb er iemand heel blij mee kunnen maken en ook gewezen op jullie club en die vond het hartstikke mooi
dus bedankt

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 te koop cx 650 e

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven