Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

honda cx 500 custom 1983

Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 april 2010 19:54 
Hoi mensen

ik zoek: een chroom achterspatbord voor mijn cx 500 custom, de achterlamp heb ik wel, dus svp van chroom en intact, heb er 1 liggen met doorgeroest gedeelte onder de nummerplaat en metal putty klaarstana, maar heb liever een gatloze. Groetjes Mai, Apeldoorn
hoe kan ik mijn foto bij mijn naam zetten?

achterspatbord gezocht
achterspatbord gezocht
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Dre67
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 april 2010 20:01 
Hey Mai,

Ik heb er geen.
Maar dat wist je al.
Goed bezig!!

Groet,

Dré

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 9 april 2010 20:57 
@mai, klik op "forum lid" onder je naam. Als het goed is, zie je daar "voorkeuren aanpassen.
Je komt op een nieuwe pagina, waar je allerlei persoonlijk zaken kan aanpassen. Je ziet ook een rood vlak met de tekst "AVATAR".
Klik daar op "upload new avatar" en je kan een kleine foto of tekening plaatsen, die jij als avatar zou willen gebruiken.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 honda cx 500 custom 1983

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven