Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Giuliari Kings & Queens zadel.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Dre67
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 april 2010 13:26 | Aangepast door: Dre67 
Hallo,

Ik heb nog liggen,

Lowers voor een Polaris kuip.
Zie linkURL

Zadel is weg.

Groeten,

Dré

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 15 april 2010 16:11 
Volgens mij heeft Terry een King&Queen op zijn C. En hij heeft geen korte beentjes (tenminste de vorige keer dat ik hem zag niet). Maar hoe dat wel zit, weet ik niet. Combinatie met highway steps misschien ? Terry?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 april 2010 23:16 
Ikke korte beentjes ?
Rekening houdende met mijn lengte van 1m87 ?
Het probleem met de aanpassing van een dergelijk zadel zit hem ; althans bij ; mij in de achterzijde van het zadel die ergens tegenaan komt.
De bevestigingsbeugel verplaatsen is een eerste vereiste ; wat bij jouw zadel wel degelijk aangepast is.
Ik heb wel mijn voetsteunen aangepast dat die meer naar achter staan.
Doe er +/- 12000km per jaar , met een standaard CX zadel voor een Custom zou ik het niet volhouden.
Voor mij niks anders.
Mail me even op PB wat je vraagprijs is Dré.

Terry

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 april 2010 23:21 
hoi dre,

als terry er toch vanaf ziet heb ik eventueel wel intresse, ligt aan de prijs?

groetjes werner
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Dre67
Gast 
#5 | Geplaatst: 16 april 2010 07:46 
Hoi mensen,

Nou niet allemaal gelijk gaan vechten om dat ding.
Mail me maar even een prijs en dan kijk ik wel.
Die met de hoogste nood het eerst.

Ik zie het wel.

Groeten.

Dré

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 april 2010 07:50 
goeie morge dre,

wie het eerst komt wie het eerst maalt (of zoiets) is wel zo eerlijk

groetjes werner (heb van terry mail gehad, en ik heb jou daarna een mail gestuurd)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Dre67
Gast 
#7 | Geplaatst: 16 april 2010 07:57 
Goeie morgen Werner.

Die had ik gezien.
Hangt het tussen jou en Coen.
Ik wacht het af. hihi.

Groeten, Dré

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 april 2010 08:01 
ok en bedankt,
is wel zo netjes als hier op de site gereageert word dat de 1e die reageert er ook als 1e recht op heeft, maar als jij de hoogste bieder wil afwachten moet je dat erbij zetten?

en ik ga niet tegen een ander clublid opbieden, op marktplaats wel want die ken je tochniet, maar tegen een mede cx'er die hier actief is wacht ik netjes af tot het mijn beurt is, ik mailde jou alleen omdat terry mij gemailt had, maar omdat ik op mijn mailtje geen antwoord krijg maar wel hier zet ik hier maar even mijn mailtje neer....

groetjes werner (coen veel plezier met het zadel)

Schrijver Dre67
Gast 
#9 | Geplaatst: 16 april 2010 08:08 
Ik had je mail wel gelezen hoor.
Maar Coen had me via hyves een bericht gestuurd.
Het is dan wel zo eerlijk dat iedereen een kans krijgt om te zeggen wat ze er voor willen geven.
Daarom zeg ik nu ook niet voor wie die is maar wacht even tot iedereen een kans heefd gehad om te reagen.
Lijkt me wel zo eerlijk.
Gaat niet zo zeer om het hoogste bod.

Groeten Dré

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 16 april 2010 08:22 
Hoi Werner en Dre,

Coen heeft gereageerd voor mij. Ik wil zo een zadel voor de Groene Draeck. Ik had al meteen willen reageren, toen ik Dre zijn draadje binnen zag wandelen(dat is gemakkelijk wanneer je moderator bent) maar wilde eerst met manlief overleggen.
Toch?

Ik weet niet wat zo een zadel moet kosten en Dre, jij hebt heus wel een prijs in gedachte en daar ben ik nwsgierig naar. Dus.... Geef me je prijs en dan hoop de Groene Deack nog mooier te kunnen maken.

Liek
(die ook Werner alles gunt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 16 april 2010 08:59 
hoi lieke,

je hab mail

groetjes werner

Schrijver Engeltje

Moderator 
#12 | Geplaatst: 16 april 2010 10:13 
Uuuuhhhh Werner, Ben je helderziend?

Ik heb een mailtje binnen, zoals jij aangeeft....maar niet van jou.

Lieke
(Die Werner echt een schat vindt )
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Dre67
Gast 
#13 | Geplaatst: 16 april 2010 10:28 
Zadel is weg.

Heb alleen de lowers nog.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 16 april 2010 10:40 
hallo lieke,

heb jou nu ook ff een pb'tje gestuurd, hoor het wel of hoe en wat...

groetjes werner (blijft dus maar met een oud roestig zadel rijden)

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 16 april 2010 12:19 
@Werner: Is DIT iets voor je?
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Giuliari Kings & Queens zadel.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven