Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

laatste kans silver 650

 
Schrijver puk
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 april 2010 17:15 | Aangepast door: puk 
Hiermee geef ik ieder de kans om mijn silverwing 650 te verwerven voor het belachelijk bedrag van 500€, hij mag weg wegens beeindigen motorijden om medische reden, verder doet het stilstaan hem ook geen goed, dus als ik er iemand een plezier mee kan doen?compleet met honda clarion radio, scherm en de 3 koffers ( verstelbaar topkoffer) en trekhaak.
nieuwe voor en achterband en nieuwe batterij.
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 april 2010 17:16 
heb je hem ook al eens te koop aangeboden op de silverwing club?
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 april 2010 18:34 
Hoi Puk,

Slecht om te horen om zo van motorrijden af te komen.... en die mooie GL...

neem aan dat dit alleen de prijs is voor die mooie motor...zonder aanhanger...of mail mij even.. heb er wel interesse in.

groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 april 2010 19:36 
Beste Puk,

Je hebt mail.....

gr. Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver puk
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 april 2010 19:52 
thnks, en jij antwoord
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 april 2010 20:38 | Aangepast door: Hansv 
Puk,

Eerstens, jammer dat je moet stoppen met motorrijden, maar medische redenen, daar heb je duidelijk ook niet zelf voor gekozen. Sterkte.

En twee, als je dat nou twee, of misschien zelfs één week eerder had gezegt, dan had ik met liefde de "Rode Rakker" ingeruild voor die ontzettend fraaie wing van je.
Nu heb ik bijna 500 euro voor banden, remblokken, olie, koelvloeistof en nog meer dingetjes uitgegeven......

Nou ja, succes met de verkoop, en moge de Silverwing in de handen van een liefhebber vallen.

Harmony,
Hans.
( die over 14 dagen al door Belgie heen is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 april 2010 21:40 
Jammer om te lezen dat je de silverwing in de verkoop moet doen.
De motor zal snel weg zijn naar een liefhebber die er verder goed voor zal zorgen.
Dat je het motorrijden nu moet laten betekend natuurlijk nog niet dat je van ons af bent.
We hopen je nog vaak op treffens etc. te zien.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver puk
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 april 2010 21:59 | Aangepast door: puk 
undefined:
En twee, als je dat nou twee, of misschien zelfs één week eerder had gezegt, dan had ik met liefde de "Rode Rakker" ingeruild voor die ontzettend fraaie wing van je.
Nu heb ik bijna 500 euro voor banden, remblokken, olie, koelvloeistof en nog meer dingetjes uitgegeven......

Ja Hans, hij stond al te koop van voor de winter, zie te koop.
Ik vroeg toen wel meer, maar goed, nu is het een weggever

En zeker Cosmar, ik ben niet van jullie af maar jullie ook niet van ons, en zal indien mogelijk de evenementen bezoeken, al is het zonder motor
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 april 2010 22:23 
je hebt weer mail......

mvg

michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver puk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 april 2010 21:39 
Aan het beheer, hier mag een slotje op.
De laatste 20meter op een motorfiets (mijn ex silverwing) heb ik vandaag gedaan van aan de garage poort tot aan de aanhanger waarop hij getransporteerd wordt.
Verdomme een zeer moeilijk moment, maar troost me met de gedachte dat ik het hier beter kan schrijven dan door te rijden en te eindigen tussen 6 planken.
Ik wens dan ook van harte de volgende bezitter ( die zich zelf wel bekend zal maken) veel zorgeloze en veilige km toe.
Dit is geen afscheid aan de mensen die we zeer goed kennen, maar enkel voor mij een stapje terug.
mvg Puk ( René)
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 laatste kans silver 650

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven