Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Gevraagd een [origineel] ruitje.

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2010 12:13 
Hallo allemaal, al een poos geleden heb ik zitten kijken naar het ruitje op de CX500 van Jaap [showroom nummer 32] en zoek er zelf eigenlijk ook 1, iemand die weet waar deze te verkrijgen zijn of heeft iemand nog een nette liggen er doet er niks mee dan zou ik hem graag overkopen, het gaat om dit ruitje

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 12 juni 2010 12:39 
Die zijn zeldzaam. Zal lastig worden om er nog een te vinden.... Misschien op Ebay.de?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juni 2010 12:41 
op vechta stond wel een handelaar die had er nog 2 of 3 liggen. als het goed is komt die ook naar sjk dacht ik?

groetjes werner (2cx'en en maar op 1 zo'n ruitje)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 juni 2010 12:54 
pb onderweg
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 juni 2010 13:57 
Pm terug................ik zal nog eens verder gaan zoeken op internet naar een ruitje, ook ga ik er valbeugels op zetten en nog wat andere zaken maar dat voor later!

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#6 | Geplaatst: 12 juni 2010 14:03 
Misschien komt het vreemd over maar ik kan niet achterhalen waar SJK voor staat , waarschijnlijk lees ik erover heen maar een beurs of evenement waarschijnlijk

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 juni 2010 14:16 
Sint Jansklooster. cx-v weekend,20 aug. kijk bij evenementen ,Is een heel leuk club gebeuren Gr wim

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 12 juni 2010 19:30 
op je blauwe CX uit de schuur hoort er geen hoor. maar misschien zoek je er een voor een andere motor.
succes, hopelijk heb je succes op SJK.
groet, theoj

Schrijver lswarte
Gast 
#9 | Geplaatst: 12 juni 2010 21:41 | Aangepast door: lswarte 
Het ruitje waar cxmotorfreak het over heeft werden uitsluitend geleverd op het B-type dat van ca. 1981 t/m 1983 werd geproduceerd. (Het type met de 'omgekeerde' comstar wielen, het rechthoekige rempotje en de gepolijste aluminiumkleurige radiatoromlijsting met reflectortjes)

Ook de 'fairing', de kunststof koplampomlijsting, is anders dan die van het A-type (1978 - 1981) om de bevestiging van het ruitje mogelijk te maken.

Het A-type heeft immers een Honda badge op de kunststof koplampomlijsting die het B-type niet heeft. De bevestigingspunten en de badge zul je moeten verwijderen om het ruitje pas te maken (zonde van zo'n mooie, originele schuurvondst!)

De meeste -gebruikte- ruitjes vertonen scheurtjes in het oppervlak. Ruitjes zonder scheurtjes zijn zeldzaam. Mijn laatste informatie is dat ze nog wel leverbaar zijn. Ze kosten rond € 200,- In de parallelhandel zijn mooie alternatieven te verkrijgen.

Overigens vertoonden de twee -originele- ruitjes op Vechta ook scheurtjes. Eentje is op zaterdag verkocht, de lelijkste is achtergebleven.

Groetjes,

Laurens Swarte
Den Helder

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#10 | Geplaatst: 12 juni 2010 22:09 
Helder verhaal Iswarte

SJK zal ik eens bekijken maar waarschijnlijk ben ik dan op de Nurburgring te vinden

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Gevraagd een [origineel] ruitje.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 8
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven