Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Krauzer Topkoffer met sleutel en helmruimte

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juni 2010 01:21 
Daar was ik weer, hoi mensen, gezocht een krauzer topkoffer met sleuteltje waar mijn hjc intergraalhelm in kan, die bovenarmen van mij doen pijn (zwakke slijmbeurs) met sjouwen van de helm, wie o wie svp met prijs incl. 7 euro aanget.verz. of max 35 km vanaf apeldoorn wonend.

Lieve groetjes Marja, Apeldoorn
zijkoffers heb ik al op de foto te zien.



CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juni 2010 01:25 
1 van mijn zijkoffers hier in beeld en soortgelijke topkoffer svp.



CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Dre67
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 juni 2010 09:04 
Hey Skip,

Ga je geen honde hokje meer maken????

Groet,

Dré

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 24 juni 2010 11:45 
Andere oplossing is een kleinere helm

helm
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 juni 2010 15:02 
Hahha lekkere mennen zijn jullie, ten eerste Dre... Bo is te groot zegt Werner, ding zit dan geleund naar R of L achterop en mai vliegt de bocht uit, balen nog steeds binnenzitten; hij bleef maar leven hahahaooo foei mai, maar toch ze is nog maar 11 jr.....ik kan niet langer dan 6 uurtjes weg.

Een andere helm Coen hahaha... ik met zo'n ding op, amme hoela op mijn oude kop en bij die motor, zo'n luxe intergraal klephelm of hoe dat heet is een droom, maar de pot op....dat doe ik op een andere manier, dat toilet ding hier.

Groetjes grappenmakers hihihihi Marja.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 juni 2010 15:42 
De helmmaat oftewel de kleinste binnenmaat van de topkoffer moet zijn: 26,27,36 cm. tja dikke kop he hahaha.



CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 25 juni 2010 08:40 
Nu even serieus:

Heb je wel eens overwogen om een andere koffer dan een Krauzer er op te zetten? Bij een topkoffer wordt een montageplaat geleverd die op het Krauzerrek te monteren moet zijn.
Kommer parts in Garderen levert een nieuwe topkoffer voor 79 euro waar twee helmen in passen. Een kleiner model van 27 liter voor 35 euro. Weet niet of hier jouw helm in past, kwestie van proberen.

topkoffer Kommer parts
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 juni 2010 09:01 
En de kwaliteit van Krauser is naar mijn idee volkomen waardeloos.

Heb 2 sets Krauser( hopeloos spul)
Heb 2 sets BMW koffers( opvolgers van Krauser en nog slechter)
Heb 2 Givi koffers( top spul)
Heb 1 set Hepcko Becker( goed spul)

Dus ik zeg: Givi.

Paul

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 juni 2010 12:32 
hahah en jullie denken dat ik zomaar nieuw kan betalen, 79 euro kanonne daar moet ik 2 weken van eten, lukt niet dus...maar ook onzin 2de hands zijn net zogoed bij mijn heerlijke oude wrakje, max 25 euro incl. verz.kst. of benzine.

Hihihihi mannen ik heb 2 krauser zijkoffers en ik weet niet wat anderen ermee doen dan bagage en/of boodschappen (ik dus) instoppen, dus behandel ze zoals jezelf behandeld wilt worden hihihi met liefde en respect.

En eu... krauser zijkoffers hoort toch wel krauser topkoffer bij, heb al 7 jr. een ander merk topkoffer, erger erger en dan ook nog geen helm inkunnen, ik had 26 jr. niets met motoren gehad dus wist die mogelijkheid niet.
Die gestroomlijnde hierboven vind ik een iel vrouwen ( gezegde is eigelijk wijven)koffertje ik hou van stoer en lomp, sollide .

Ik had er al een in amersfoort helaas is de verkoper de sleutel kwijt jammer dus, geduld is een schone zaak, komt vanzelf wel weer.

Fijn rijdend weekend en lieve groetjes Marja
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 25 juni 2010 16:02 
he mai,

ieder zijn eigen smaak hoor, ik vind zelf dat die rondere givi koffers er niet mooi opstaan op zo'n ouwe motor. maar dat is mijn persoonlijke mening, net als paul zegt dat krazer hopeloos spul is? ik ben gek met mijn kausertjes hihi...

groetjes werner (net thuis van camping-cosmar)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver RichardP
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 1 juli 2010 11:13 
mai
Ik heb een topkoffer staan. ik kan je een foto sturen.

groet Richard

Schrijver mai

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 1 juli 2010 18:42 
yoooo richard mooi!!!!

Is dat een soortgelijke krauser en zo ja wat kost die.

groetjes Marja
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 2 juli 2010 16:02 
Richard, je bent me nog onbekend net 1 juli lid zie ik, dus stuur even een foto van je motor en koffer zodat we weten wie je bent.

vr.gr.Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 4 juli 2010 23:23 
Richard ik heb je nu al 2 keer gemaild, je wordt donderdag jl. lid en gelijk mail je mij, waar blijft je antwoord en foto van de topkoffer nu, we houden hier van gewoon doen en niet snuffelen/gluren, daarvoor zijn andere sites.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 juli 2010 01:07 | Aangepast door: pjotter 
Mai.

Ik heb nog een topkoffer met montageplaat liggen. Mijn intergraal past er in.
Ik hoor het wel.

Reactie via PB

Adiõs pjotter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Krauzer Topkoffer met sleutel en helmruimte

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven