Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Krauzer Topkoffer met sleutel en helmruimte

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mai

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 9 juli 2010 18:47 
Hoi Pjotter

Graag als jij wel een orginele "oud model" krauser topkoffer hebt, ik heb dat rek van kunststof al kompleet op de cx met zijkoffers, dus svp alleen de topkoffer en wat wil je ervoor hebben?

Waar woon je, jaja spanje...dat is echt mijn land, heb je ook een huisje in de bergen ergens hoogte van benidorm te huur, komen we die kant uit .

Groetjesssss Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 11 juli 2010 14:15 
Hallo Mai.

Nee niet in de buurt van Benidorm. (wil ik echt niet wonen.) Heb wel een huis 80km ten oosten van Malaga, in de bergen met om de hoek een giga stuuwmeer. (lekker zwemmen daar)

Ik denk niet dat ik de koffer hebt die je zoekt. Volgens mij zoek jij de koffier die ik op mijn CX heb zitten. (foto1) die gaat niet weg anders is het niet meer kompleet. Wat ik wel heb is de topkoffer van foto 2.
Laat me even weten of je interesse hebt.

Adiõs pjot

foto1
foto1
foto2
foto2
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Krauzer Topkoffer met sleutel en helmruimte

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven