Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

cx schuur opruiming (alweer...)

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Dre67
Gast 
#16 | Geplaatst: 17 aug. 2010 08:21 | Aangepast door: Dre67 
Paul,

Waar denk je dat het hoofdstukje vraag en aanbod voor dient?
Als je hier onderdelen aan bied die je zelf over hebt help je toch ook een ander als die het nodig heeft.
Sorry dat ik het even zo plat zeg maar dit gaat dus helemaal nergens over.
Vraag en aanbod, en dan vinden dat iemand dat vervuild met het aanbieden van onderdelen.
Is het zelfde als je naar de bouwmarkt gaat en zegt dat ze geen schroeven mogen aanbieden.
Denk na.

Groet,

Dré

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#17 | Geplaatst: 17 aug. 2010 09:43 
Allemaal bedankt voor de meningen, heb nu een indruk, wat er leeft.

Paul

Schrijver lswarte
Gast 
#18 | Geplaatst: 17 aug. 2010 11:17 
Om even terug te komen op de bijdrage van Gompie: Chris, waarom vraag je niet aan Frans net zo'n mooie banner voor je maakt als die van Marco en die voor je op de homepage zet?

Marco adverteert immers ook met onderdelen, maar dan continue, met een mooie banner, op de homepage van deze site.

Misschien kan de banner gelinkt worden naar een lijstje met onderdelen en vraagprijzen, dan hoef je dit forum niet meer "te vervuilen"!

't is maar een tip...

Laurens Swarte
Den Helder

Banner
Banner
Verwijder bestand #1

Schrijver hanalfa
Gast 
#19 | Geplaatst: 19 aug. 2010 07:07 
Hoi Chris,.. wil wel het chromen kofferrek van je overnemen,.

Wat wil je ervoor hebben,..evt foto sturen zodat ik weet wat ik koop,..

Wacht op je bericht,..

Ciao,..Han.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 22 aug. 2010 19:02 
@cmtheman: bedankt voor de kuip en andere onderdelen. Ben er erg blij mee.

@Paul en andere critici: ik heb een tijd geleden een discussie gehad met de moderator van dit forum (Mast) over advertenties waar soms de commerciële belangen van af spatten (niet die van cmtheman overigens). Aanvankelijk waren dat soort advertenties mij een doorn in het oog. Maar de moderator was er zeer duidelijk over: dit soort advertenties is gewoon toegestaan. Met andere woorden: als je kritiek hebt op advertenties lees dan eerst het forumreglement of bespreek het met de moderator.
En in het specifieke geval van cmtheman: dit is een harstikke goeie gozer die gewoon een paar dozen onderdelen in zijn -veel te krappe- schuurtje heeft staan waar hij vanaf wil. Niet meer en niet minder. Daar is niets commercieels aan, die jongen is gewoon een aanwinst voor de club. Punt uit.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Dre67
Gast 
#21 | Geplaatst: 22 aug. 2010 19:56 
Goed gesproken Jimi

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 22 aug. 2010 23:46 
@ Jimi: hartstikke bedankt voor de woorden :D
ik ga ook lekker door zo en hooop binnen afzienbare tijd mijn schuurtje leeg te hebben, dan kunnen mijn andere hobby's hier plaats vinden (circuitrijden--->reserve kuipen, blokdelen, remhendels enz.)

iig veel plezier en succes met de spullen en het opbouwen van de kuip!!
ex-cx, huidige cb1300A

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 cx schuur opruiming (alweer...)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven