Hallo,
Ik heb deze originele CX 500 uit 78. Hij heeft nu startproblemen, maar als ie eenmaal loopt, dan loopt ie goed, 160 is er nog mee te halen (als ie warm is). 
Ik denk dat de carburateur even schoongemaakt moet worden. De kleppen lijken me in orde en het blok is droog en lekvrij. Verder werken de knipperlichten niet. De banden zijn goed, zadel ook, accu redelijk goed, die heb ik nu aan een druppellader. De motor staat in Haarlem onder een hoes.
Hij mag nu voor weinig weg..
http://www.flickr.com/photos/9743339@N08/718820242/sizes/l/in/photostream/Mocht iemand er voor voelen me te helpen met sleutelen zodat de fiets weer rijdt en toonbaar is, dan hoor ik dat ook graag! Ik heb niet alle spullen die ik nodig heb, of de ervaring.. En wellicht is het leuk zoiets samen te doen 

. Ik kan er ook iets voor betalen of kitesurf of kite buggy lessen geven in ruil! De motor heeft nu ongeveer 68.000 km gelopen geloof ik, maar staat nu dus al een poos stil onder een hoes. Ik denk aan een prijs van een paar honderd euro; tegen elk -redelijk!- aannemelijk bod dus.