Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CXc wing custom zeldzaam model!!!

 
Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 sept. 2010 13:31 
hey
ik heb nog 1 motor in mijn tuin staan waar ik graag vanaf wil, en dan heb ik geen motoren meer in de tuin staan.
Het betreft een Honda CX500C uit 1987 met 6**** op de teller!!
Dit is 1 van de laatste CX-en die honda heeft gebouwd, dat wil zeggen een motorblok met transistor-ontsteking (beter en rijdt soepeler dan de 'oude' CDI-ontstekingen), zijkapjes met 'wing custom' erop, de knipperlichten zitten in de achtrelichtbak ipv op het frame, er is standaard een betere rempomp gemonteerd en dubbele schijven met dubbelzuigerige remklauwen, km-teller is vanaf de 80km/h rood (ivm maximum snelheid japan) en de zekeringenbak op het stuur is anders gevormd en er is meer afgezekerd.

Dit is dus een zeldzaam model, deze zie je bijna nooit. Er is door mij extra geplaatst: Koni achterschokbrekers, stalen remleidingen, sportiever stuurtje, A-model tank ivm 17L inhoud ipv kleine C tankje en zwarte uitlaatdempers (zeer stil, even stil of zelfs stiller dan originele dempers!!!).
Motor is netjes, chroom is in goede staat, band voro is goed, achter heeft genoeg profiel maar een beetje vierkant, remblokken zijn zgan en schijven zijn ook zeer goed.
Olie en filter is 1000km geleden verwisseld.
Er zit een gloednieuwe 14A accu in (krachtiger dus makkelijker starten e.d.) en het originele gereedschapssetje is ook nog aanwezig!!!

het enige minpuntje is dat de zadelovertrek een beetje gescheurd was dus daar zit nu zwart ducktape overheen. Nieuw hoesje en gaan!!!
supermotor, proefritje is geen probleem voor de serieuze koper.

vraagprijs is 500 euro!



ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 sept. 2010 21:08 
geen interesse?!?!?
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 sept. 2010 21:17 
Heb wel interesse , maar niet voor 500.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 sept. 2010 16:35 
tja dat snap ik maar ik heb een paar weken terug een '78 en '79 model verkocht voor 350 p/s dus ik denk dat 450 toch zeker wel reeel is voor deze motor (waar alles beter aan is dan aan de 'oude' CX-en)...
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Halkema
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 sept. 2010 21:10 
hoi, daar ben ik weer, tijdje uit de roulatie geweest, ben weer zoekende naar een oud brommertje,
Ziet er leuk uit houd hem even in gedachten, heb tenslotte geen slechte ervaringen met de voorgaande cx'sen gehad

gr brommie(jan)

Schrijver Jomoto
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 okt. 2010 22:05 
PB gestuurd

Schrijver fotohenk
Gast 
#7 | Geplaatst: 11 nov. 2010 10:40 
hallo,

Ik heb wel interesse, waar woon je?

grt'n fotohenk

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CXc wing custom zeldzaam model!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven