Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Peeters WPH

 
Schrijver misah
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 sept. 2010 14:27 
hoi,
wie heeft er een link of setje voor me?
groeten
marty
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver Joshua62
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 sept. 2010 17:06 
kijk eens hier

http://ftso.net/cx-gl/drop.io_stuff/

groet, Jos

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 sept. 2010 19:29 | Aangepast door: Peter1 

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 sept. 2010 20:57 
of misschien staat hier tussen wat je zoekt

URL

ff naar beneden scrollen voor cx/gl
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver misah
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 sept. 2010 10:00 
goedemorgen jongens, nou bedankt hoor... na wat zoeken heb ik een variant gedwonload... het is een engelse variant...niet zo'n beste kwaliteit ... ik probeer nog de nederlandse variant te vinden...
want...

ik heb een cx500c aangeschaft die ik volgende week ga ophalen.. nou daar ben ik erg blij mee... hij heeft wel min de waterseal kapot.. maarja een leuk winterprojectje

alvast bedankt voor de reacties , foto volgt, relaas van eventueel repareren ook..

groeten van marty die in 1978 zijn eerste echte droom najoeg door het kopen van een cx500... zh-71-94 trouwens de enige die ik ooit onthouden heb.
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 27 sept. 2010 09:48 
Hallo Misah, volgens mij heb je een hele mooie custom aangeschaft. Ik heb er samen met Sjaak van de zomer nog nieuwe koppakkingen op gezet. Jammer dat de waterpomp keerring nog voor problemen zorgt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver misah
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 sept. 2010 16:46 
hey marcel, dat heb ik begrepen dat je leuk aan het sleutelen bent geweest.
ik ben zoals ik ook al tegen sjaak heb gezegd wildenthousiast en hoop lang van de cx te kunnen genieten.. ondertussen een van mijn maatjes gek gemaakt, zijn garage gaan we vooralsnog gebruiken daarna mijn schuur opruimen en krijgt ie zijn definieve stalling zodat ik hem makkelijk kan pakken...
marty
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver misah
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 okt. 2010 12:15 
Ondertussen de motor opgehaald bij IJMARK nr 43 van de showroom.

Sjaak is een fijne vent en hebben nog even over motors gebabbeld. en ps ook het peters boek overgenomen.. dus nu compleet.

tja na een voorspoedige terugreis

ga ik morgen eens met de motoreruithaal actie beginnen

nr 43 cxc custum is dus van mij
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Peeters WPH

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ bertus78 ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven