Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX-Stamtafel Breda, hoe nu verder?

 
Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 nov. 2010 22:20 
Volgende week donderdag zou er weer een CX-stamtafel in Breda zijn. Die kan niet doorgaan. De Texashoeve is van december t/m maart gesloten op donderdag en maandag. Persoonlijk vind ik het trouwens een groot bezwaar dat er weer gerookt wordt, voor mij zeker een punt om op zoek te gaan naar een andere rookvrije locatie. Vaste bezoekers van de CX-stamtafel, willen jullie me jullie ideeen over hoe nu verder doorgeven?

Jan

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 24 nov. 2010 11:46 
hoi jan,

ja doe dan ook meteen de stamtafel naar vrijdag verplaatsen, dan heb ik meer kans dat ik erbij kan zijn..
en het idee van dre, bij hem thuis? enige is dat daar ook gerookt mag worden

groetjes werner (ideeën zat...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 nov. 2010 20:08 
Motel gilze rijen?????

Weer iets korter bij voor mij.
en altijd open. gr Theo.
theo cx ds

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 nov. 2010 12:22 
Motel Gilze is ook goed zo lang het maar niet op vrijdag is.
Het liefst op woensdag voor ons anders gewoon op de donderdag.

Ben en Henny

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 dec. 2010 17:54 
Met het prachtige winterweer van vandaag kan ik nergens heen helaas. maar hopelijk volgende maand weer. voor mij klinkt motel gilze-rijen ook goed.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver misah
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 dec. 2010 19:18 
ben er nog nooit geweest jongens maar gilze rijen is een steenworp vanaf mij, tilburg reeshof.... laat me zeker een keer zien... (graag niet op vrijdag)
groeten
marty die zit te wachten op zijn onderdelen maar het dan toch te koud vind in de garage/schuur....
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 7 dec. 2010 16:08 
en is er al iets bekend van de nieuwe stamtafel, of blijven we daar maar dan op een andere dag?

groetjes werner (heb met mijn werk door de weeks niet veel tijd om te komen, alleen op vrijdag)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 30 dec. 2010 22:37 
hallo stamtafel breda bezoekers,

is er al iets bekend? of leest niemand meer het prikbord, maak ik volgend jaar wel een nieuw draadje op het prikbord dan komt het weer op de homepage te staan...

groetjes werner (maakt straks meerdere nieuwe draadjes)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX-Stamtafel Breda, hoe nu verder?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven