Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

De Tulpen rit 2011

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 april 2011 15:48 
Op zaterdag 7 mei as. rijden we de CX Tulpenrit van 2011. De rit leidt over oude zeedijken, langs bloeiende bollenvelden, en probeert de mooiste plekjes van de kop van Noord-Holland te laten zien. We rijden de tocht in een gezapig tempo, en er is genoeg tijd om elkaar te leren kennen en van het landschap te genieten. Aan het einde van de dag kunnen degenen die daar zin in hebben nog met elkaar eten bij het begin- en eindpunt, Restaurant 'De Posthoorn', in Schagen.
Laurens heeft er weer veel tijd in gestoken om dit te organiseren. Een grote opkomst zou erg leuk voor hem zijn. Indien de groep groot is zal deze wel in kleinere groepen verdeeld worden zodat het wat prettiger rijdt. Begeleiding hiervoor is geregeld.
Voor meer informatie klik op de onderstaande link:

http://www.swarte.nl/Tulpenrit2011.html

Deelname is op eigen risico. De organisatie en/of de Stichting Honda Dutch CX V Club kan bij ongeval, van welke aard daook, voor, tijdens of na de toertocht op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 april 2011 16:04 | Aangepast door: sieds 
In de agenda staat zondag 8 mei.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 april 2011 16:16 | Aangepast door: dikkezeug 
Klopt Sieds. Ik heb net Jan gemailed om dit te veranderen. De rit is naar de Zaterdag verzet ivm moederdag.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Peter1
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 april 2011 19:19 | Aangepast door: Peter1 
Ziet er leuk uit

Weet nog niets qua planning.
Ik ben er als ik er ben

Mijn vrouw heeft een moederdagrit..hebben we allebei wat aan het weekend :P

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 april 2011 16:48 
Wat een heerlijk weer, ook dit weekend weer
De Volkskrant vanmorgen: door het zachte weer gaat de bloei van de tulpen dit jaar heel hard.
Als het zo warm blijft is er op 7 mei geen tulp meer te zien en dat zou jammer zijn.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver lswarte
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 april 2011 11:32 
Voor het begeleiden van de Tulpenrit kan ik nog wel wat vrijwilligers gebruiken.

Maandag, 2e Paasdag rijden we de proefversie van de rit. De bedoeling is de route te leren kennen, en zodoende voldoende kennis op te doen dat iedere begeleider de rit zelfstandig kan rijden. Dit in geval de groep opbreekt, of te groot is om als één groep te rijden.

Heb je zin en tijd om mee te helpen dan ben je van harte welkom op maandag 25 april as. om 10:00 in de Posthoorn in Schagen. Vanzelfsprekend doe je 25 april alleen mee als je 7 mei ook meerijdt...

Meer informatie over de Tulpenrit vind je HIER. Je kunt ook direct contact met me opnemen op 06-51819138.

Bij voorbaat dank,

Laurens.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 april 2011 22:15 
He Laurens,

Ziet er allemaal weer geweldig uit.

Echter route in Tyre is niet te downloaden, geeft foutmelding.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver lswarte
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 april 2011 23:00 
Het bestandje dat je download is een *.zip bestandje. Je moet het eerst 'uitpakken'.

Nadat het uitgepakt is heb je drie routebestanden die door Tyre & TomTom gelezen kunnen worden.

Groetjes,

Laurens.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 De Tulpen rit 2011

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven