Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX Stamtafel Bollenstreek met Pasen!!!

 
Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 april 2011 21:53 
Hallo,

De CX Stamtafel Bollenstreek gaat met de Pasen gewoon door. Het is prachtig weer, en er zijn een hoop mensen vrij..

Ik wil wel een uurtje eerder beginnen, en dus eigenlijk om 19:00 - 19:15 uur starten.

En dan een kort ritje (geen uitgezette route) door de bollenstreek maken, langs de nog bloeiende velden met bloembollen, die hier nog heerlijk geuren. We zullen zo door Voorhout, Sassenheim, Lisse, Noordwijkerhout, Noordwijk, en dan weer terug naar Voorhout.

daarna rond ~20:00 uur weer bij welgelegen terug voor een kopje koffie, en even lekker bijpraten.

Neem vooral een fototoestel, en partners mee..

voor meer info, bel me even.. (ook op de motor bereikbaar..
0653802401

Elke laatste maandag van de maand.
Om 20:00 uur.

en nu dus om 19:00!!!!!

CX-Stamtafel Bollenstreek

Locatie:
Cafe Slijterij Welgelegen
Jacoba van Beierenweg 90
2215 KZ Voorhout
telefoon 0252 211753
www.cafe-welgelegen.nl
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 april 2011 22:26 
Het staat me bij dat zo tegen de middag/avond van een prachtig mooie tweede paasdag het volk zich weer in het blik pakt, en massaal de wegen van ons wonderschone landje gaat verstoppen.

Om dan nog een redelijk aantal kilometers af te leggen om stamtafel Bollenstreek weer eens te bezoeken lijkt me dan wat proble.... euh.. een uitdaging te worden.

Harmony,
Hans
( zit te denken aan een paar uurtjes Duitsland op de tweede paasdag )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 april 2011 23:08 
Hans,

Het lijkt mij een prachtige uitdaging! maar naar duitsland en dan weer terug lijkt mij ook rustiger.

geniet van de paar uurtjes Duitsland!! en rij voor en achter zichtig.

Groeten,

Dick

( die ook wel weer eens wat grotere ritjes wil maken, maar eerst moet verhuizen )
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX Stamtafel Bollenstreek met Pasen!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven