Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpen rit 2011

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 mei 2011 20:45 
Wat hebben we een heerlijke dag gehad vandaag. De tulpen waren vrijwel verdwenen maar dat kon de pret niet drukken.

Wat is er nou mooier dan met een sliert motoren door het hollands landschap te tuffen!

Hierbij wil ik graag Laurens bedanken voor zijn inzet om de rit op te zetten. Ook hartelijk bedankt aan allen die meegeholpen hebben en natuurlijk ook bedankt aan allen die zijn gekomen.

Groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver lswarte
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 mei 2011 21:03 
Het rijden van de rit was leuk, het organiseren ervan nog veel leuker!

Groetjes,

Laurens.

Tulpenrit 2011
Tulpenrit 2011
Verwijder bestand #1

Schrijver oldsnowman
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 mei 2011 21:44 
Hoi Laurens,
nog bedankt voor de mooie rit, het was de lange heen en terugreis meer dan waard.
Groetjes uit het ook zonnige Limburg

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 7 mei 2011 22:12 | Aangepast door: coenox 
Indrukwekkende foto! Goed om te lezen dat het geslaagd was. Aan het weer kan het ook niet gelegen hebben en een goede opkomst zo te zien. Jammer dat wij toch niet mee konden. Was een jubileum geweest. Vijf jaar geleden onze eerste tulpenrit en die was bar koud.

Laurens bedankt voor de organisatie.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 mei 2011 23:49 
Met dank aan Laurens vandaag het Noord Hollandse landschap eens van een andere kant gezien.
En kennis gemaakt met de gezichten achter de lettermaskers.
Bedankt mannen een super dag gehad.

Gr. Luc

ps. Knipperlichten links doen het weer steker in koplamp was los gegaan.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 mei 2011 23:51 
Het was inderdaad een mooie route.
Ik probeer er een paar woordjes aan de wijden op mijn motorlog.

Mooi om te horen Luc !


Harmony,
Hans.
( gaat morgen verder met de paar woordjes )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 mei 2011 00:05 
Geweldig Laurens, mooi succes.

Jammer dat het vanmorgen niet lukte met mijn gezondheid om te komen.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 mei 2011 10:40 
Beste Tulpenrijders,
Het was een geslaagde rit, mooi weer, prachtige omgeving, leuke cx'ers het kon niet stuk, zelfs onze motoren (op een achterlichtje na) bleven heel. De grote initiator Laurens had het weer perfect georganiseerd. Bedankt voor de leuke dag en tot gauw
Groet de dijk

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 mei 2011 19:35 
Zucht. En nog maar eentje.

L.S.

Het is een hele verantwoordelijkheid, die op mijn toch niet al te brede schouders is neergelegd.

De zware en verantwoordelijke taak om steeds weer den volke kond te doen en te verblijde met de voortbrengselen van mijn pen, euh, toetsenbord. Nu weer voor dat meesterwerk wat wij, stervelingen, doorgaans gewoon de Tulpenrit noemen.

Maar toch, na dagen en nachten zwoegen in het zweet mijns aanschijns is het werk, hoe onvolkomen ook, ten einde.
HIER op de nieuwste bladzijde in mijn Motorlogboek staat het verslag.

Voor allen die nog niet genoeg hebben van de Tulpenrit, en ook voor hen die, om welke redenen dan ook niet in staat waren dit fenomeen aan de lijve, en aan de CX, te ondervinden.

Veel plezier......

Harmony,
Hans.
( L.S. is dat Lectori Salutem, of Laurens Swarte? )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 8 mei 2011 21:01 
Hans, mooi geschreven, jammer dat de tulpen al het loodje hadden gelegd, maar ik kon je goed volgen en inderdaad op de Veluwe zijn de mooiste wegen.
Ik dacht dat de kleur van de Markerwaard en het IJsselmeer beiden een totaal verschillende kleur hadden, de ene grijs en de andere groen, maar dat kan ook later in het seizoen geweest zijn (algengroei).

Gr. van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 10 mei 2011 13:28 
Henk, het zit zo: de kleur van het ene meer is groenachtig grijs, en het andere meer is grijsachtig groen van kleur.

Dan krijg je dat ......

Harmony,
Hans.
( blij de de Rakker simpel 'rood' is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpen rit 2011

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven