Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Stamtafels

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 juni 2011 17:40 
Een fijne avond en vooral een fijne komende 2 weken.

Het is weer zomer met prachtig weer. Okay woensdag ziet het er iets minder uit, maar dat is meer om die op de Veluwe tot bedaren te brengen.
Dit is een mooie gelegenheid om samen met meerdere CX liefhebbers op een terrasje te zitten en over koetjes en kalfjes te babbelen. Mag ook over je CX hoor.

Dus stap de komende weken op je CX en laat je uitwaaien tot je dichtbijzijnste stamtafel er is er altijd wel 1 in de buurt, zo niet dan wordt het tijd dat je er een opricht.

Cosmar (woensdag weg, donderdag weg, vrijdag weg en donderdag weg)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 juni 2011 19:38 
Nog een afmelding voor de Veluwse van woensdagavond! Ik MOET bij de diploma uitreiking van onze oudste dochter Maud zijn die met goed gevolg haar HAVO diploma heeft behaald!!

Gezellige avond allemaal!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 juni 2011 19:56 
Bij deze ben je verexcuseerd....
En allebei van Harte Gefeliciteerd ook natuurlijk. En dochterlief ook.
Hakken over de sloot of ruimschoots? In elk geval, een hele zorg minder. Volgende zorg: wat nu?

Harmony,
Hans.
( die deze zorgen al lang achter zich heeft en volop hele andere zorgen omtrent de kinders heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jos blezer
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 juni 2011 08:45 
Hallo Cosmar, ben je toevallig Donderdag as. in ysselstein, was van plan langs te komen en ja dan heb ik ook nog wat bij me.

Groeten uit Belgie. (jos)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 juni 2011 22:53 
Ik ben in Ysselstein. en woensdag ben ik iets later in Uddel omdat ik een barrel op moet halen hier in de buurt.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 juni 2011 08:25 
Ik probeer vanavond wel aanwezig te zijn bij Buds (stamtafel Veluwe), mits ik de Ignitech CDI vandaag binnenkrijg & gemonteerd heb.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 29 juni 2011 08:47 
een barrel ophalen cosmar?

een koekblik barrel?
voor jezelf of voor je vader,

groetjes werner (lekker aan 'mn 1e bakkie thee)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#8 | Geplaatst: 6 juli 2011 13:41 
Donderdagavond dus stamtafel in Molenschot, zijn er meer van hier die van plan waren om te gaan, ik twijfel nog maar het zou de 1e rit worden met de blauwe engel

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#9 | Geplaatst: 7 juli 2011 16:18 
Zo te lezen weinig mensen naar Molenschot dus heeft geen zin om 200km op de gok te rijden

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafels

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven