Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta was T0P!

 
Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 juni 2011 18:58 
Hello,

24 uur na aankomst kan ik stellen dat Vechta TOP was. Tot deze conclusie kom ik o.a. temeer 34 graden celcius (zoals vandaag) ook geen pretje is.

De regen die af en toe naar beneden kwam dit weekend kon de pret niet drukken en het was wat mij betreft droog als het droog moest zijn.

Ik heb genoten van de vele praatjes met bekende en onbekende. En natuurlijk lekker 'motors kieken' zoals enkele dat zo mooi zeiden.
Mijn zoektocht naar een achterlichtkapje duurt ook nog even voort en wat mij betreft een goede reden om volgend jaar naar de onderdelenbeurs te gaan.

Iedereen bedankt voor de vriendschap en lol want wat mij betreft is dat geen vanzelfsprekendheid.

Cosmar (ik schrijf je naam vast fout) bedankt voor de easy drive back home. Ik heb mijn reis binnendoor voortgezet en wist precies om 18.00 uur aan te schuiven voor een bourgondische maaltijd.

Groetjes, Stephan (vanuit het uiterste Zuiden)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 juni 2011 19:55 | Aangepast door: Erik1 
Heey Stephan,

Ik ben het helemaal met je eens, Vechta was weer TOP!! Leuke motoren gezien, ideeën opgedaan, mensen gesproken en zelfs in het duits... Heerlijk gegeten bij een "lokale" allochtoonse turk. Ja, dat was allemaal geen straf!!

De terugweg ging, op een losse tentzak achter op de BMW van Arie na, helemaal goed en zijn we via Zutphen, waar we Jan thuisgebracht hebben, naar Nijkerk gereden. Helemaal droog!!

Allen bedankt en tot de volgende bijeenkomst!!

Groet Erik. (vanuit het altijd zonnige Nijkerk)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 juni 2011 13:10 
Stephan 1 wat bedoelje met een achterlicht kapje en voor welke type cx
zoals je wel merkt weten er een heleboel niet voor wat voor type je zoekt
Stuur anders een PB naar mij toe met foto jeweet maar nooit
kom nog al eens in Limburg
groeten O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 juni 2011 19:47 
ouwe_jan

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 juni 2011 19:53 
ouwe_jan

Hallo Jan,

Bedankt voor je reactie en ik ben inderdaad op zoek naar een achterlichtkapje. Die van mij is gescheurd door het te hard aandraaien van een van de schroeven.

Ik weet niet of dit nu een PB bericht is of niet maar je gaat hem vast lezen.

Groet,

Stephan

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 juni 2011 20:34 | Aangepast door: sieds 
undefined:
een achterlichtkapje

voor de 500 custom?
vast iemand binnen de club die dit heeft liggen.


en volgens mij moet je ook op zoek naar een nieuwe tent
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 28 juni 2011 20:43 
Hello Sieds,

Een nieuwe tent is inderdaad hard nodig. Ik ben drooggebleven maar vertrouwen deed ik die tent niet.

Het kapje is inderdaad voor een CX 500 Custom (bj 1980). Ik hoor het graag als iemand een onbeschadigde versie voor mij heeft liggen.

Groetjes,

Stephan

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta was T0P!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven