Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

2 weken stamtafels

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 juli 2011 21:31 
Zoals een tijdje terug al aangegeven hebben we een paar mooie dagen gehad om een stamtafel in de buurt op te zoeken.
De eerste maandag heb ik het berichtje geplaatst, maar was het te laat om nog naar stamtafel bollenstreek te rijden, een leuk cafeetje in Voorhout in de buurt van Haarlem. Ja ik noem Haarlem.
Op woensdag zou ik naar de Veluwe rijden, dat is niet doorgegaan doordat ik een CX voor reserve onderdelen kon kopen. Een excuus om op een CX te rijden trok mij meer dan met een vreemde eend naar een stamtafel te gaan. Bovendien maak ik ze al vaak genoeg gek daar dat een beetje rust hun goed zal doen.
Op donderdag was ik aanwezig bij mijn plaatselijke trefpunt. Gezellig met enkele CX-ers en GL-ers op het terras gezeten in Ysselsteyn.
Op vrijdag naar Schagen in Noord-holland. Daar was het lekker druk en werd het alleen maar drukker. Na een lange rit?, moest nog even langs Haarlem, was de ontvangs niet zo warm als verwacht. Ik heb wat lekkers te eten besteld en wordt meteen van de tafel verjaagd. Ik mocht de rest niet lekker maken met alles wat voor mij op tafel uitgestald werd. Ze kenden de reputatie van de kok en wilden niet aanzien hoe ik aan het genieten was. In de loop van de avond werd het drukker en moesten er steeds meer stoelen bijkomen aan de tafel. Zo druk heb ik het daar nog niet gezien behalve voor een tourtocht. Het was leuk om al die bekende gezichten weer te zien, niet iedereen kan het altijd naar andere evenementen van de club maken. Op deze manier heb je meer kans om iemand weer eens te zien. Beussie had ik nog gezien in Vechta maar Jan had ik al een hele tijd niet meer gezien net als de meeste andere die aanwezig waren in Schagen.
Afgelopen donderdag was het weer tijd voor stamtafel Breda? nu in Molenschot. We hebben wat van locaties gewisseld maar de groep die bij elkaar komt maakt toch de stamtafel ongeacht waar. Groot gemis hier was de eigenaar van de cx met zijspan, de chauffeur was er wel maar Roy kon niet komen. Met een paar man hebben we lekker op het terrras gezeten en van het mooie weer genoten. De eigenaar was erg geintresseerd in de motoren en elke keer als er weer eentje bijkwam stond hij buiten te kijken.

De kilometers staan weer op de teller en ik heb 2 leuke gezellige weken gehad die ik met een hoop CX gekken gedeeld heb.

cosmar (magellan)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 12 juli 2011 21:44 
heee,

eh.. ik was zelf de eigenaar van het zijspan, maar roy is de chef van ratje!

en straks is sorca natuurlijk baas in het bakkie en stuurt chantal haar overal naartoe..

groetjes werner (wil roy niet zeeziek maken daarom was ie afwezig)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 juli 2011 22:57 
Ik twijfelde om donderdag te komen aangezien ik geen enkele reactie had gelezen in het forum maar er zijn dus wel mensen die er op af komen

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 13 juli 2011 12:05 
ja louis,

alle stamtafels word hier altijd neergezet; het is weer bijna zover, of wie gaan er allemaal. maar de brabantse stamtafel is gewoon altijd volk!

groetjes werner (kan niet altijd)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Carnax

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 juli 2011 15:19 
Gaan er genoeg mensen naar aankomende Veluwe stamtafel en de Peel? Dan kom ik ook wel even buurten.

Groeten,
Rob

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 2 weken stamtafels

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven