Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Stamtafel Bollenstreek

 
Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 juli 2011 16:26 
Het is bijna weer zover!! de stamtafel bollenstreek is er weer op maandag...

Is het mooi weer om te komen?? vast wel kijk anders nog even op www.buienradar.nl
en anders is het binnen ook heel gezellig.. of buiten op het overdekte terras.. ben je er eerder? geen probleem, ze hebben heerlijke week menu's.
ik ben er in ieder geval wel bij.

Tot maandag!




Elke laatste maandag van de maand.
Om 20:00 uur.
CX-Stamtafel Bollenstreek

Locatie:
Cafe Slijterij Welgelegen
Jacoba van Beierenweg 90
2215 KZ Voorhout
telefoon 0252 211753
www.cafe-welgelegen.nl
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juli 2011 16:58 
Het lijkt erop dat ik vanavond even een kopje koffie kom drinken bij de Stamtafel Bollenstreek.
Ik hoop dat ik er niet alleen zit.....

Harmony,
Hans.
( is eerder op "Bollenstreek" geweest )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 juli 2011 10:25 
Hans, je zat dus niet alleen!! Ik hoorde van verre het onmiskenbare geluid van een CX!! ja, een geoefend oor.. en zag kort daarna vanuit mijn hoge uitkijkpost de rode rakker het parkeerterrein oprijden.. dus snel even zwaaien, en de jas aan en naar beneden..

Even later kwamen ook Ben en Sjaak aanrijden op hun CX'en. Gezellig bijgepraat onder het genot van een kopje koffie..
Ben en Sjaak zijn nog even aan het biljarten geslagen.. ik heb de stand niet afgewacht, er moest thuis ook nog iets gebeuren..
Gelukkig geen noemenswaardige regen, en al met al weer een geslaagde Stamtafel..

in Augustus doen het het weer.. ik hoop dat het weer dan nog beter is, en er meer CX'en op de parkeerplaats staan...

Groeten,
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Bollenstreek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven