Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer terug van SJK

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Carnax

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2011 00:56 
Huh, maar het echte werk moet toch nog beginnen?
Helaas kon ik niet langer blijven, maar wat ik er van meegekregen heb is in elk geval erg positief!

Veel plezier nog en ik zie de foto's hoop ik wel verschijnen!

Groeten,
Rob

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 aug. 2011 07:45 
goedemorgen Rob. Live vanuit SJK hier een berichtje vanuit mijn Khyam. Het is nog redelijk rustig hier. Ik hoor nog een hoop gesnurk om me heen. Ik ga zo eens kijken of er al iets te ontbijten is. Leuk dat je er was en om je motor te kunnen bewonderen. Volgend jaar het hele weekend he! Tis hier fantaaaastisch hoor!

Vrgr JiMi
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 aug. 2011 15:21 | Aangepast door: sieds 
Ik ben thuis, de 18 km weer volbracht

Heb uiteindelijk de tent droog in kunnen pakken na de vervelende buien die we nu juist vanmorgen bij het inpakken van de partytenten en alle tentjes nog even over ons heen kregen

Prachtig weekend, mooie mensen, goede opkomst, gezellig, mooie toertocht, lekkere bbq, klepdekselracen, langzaamrijden, het was allemaal weer tof.
En Jimi had dit jaar de prijs voor de mooiste motor en verdiend.

En eigenlijk heb ik de live muziek niet eens gemist.
Maar als je er niet was dan heb je wel iets gemist.

Bestuur en vrijwilligers bedankt en iedereen weer tot volgend jaar.

Overigens, volgend jaar is het weer feest want dan wordt het ons 10e SJK weekend.

Dus Coen regel de live muziek alvast maar.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 aug. 2011 15:23 | Aangepast door: JiMi 
Ben inmiddels ook weer thuis en heb een erg leuk weekend gehad! En inderdaad ben ik er vandoor gegaan met de prijs voor de mooiste motor, waar ik de jury erg dankbaar voor ben. Dit was de absolute kroon op alle energie die ik erin gestoken heb. En zo zie je maar, zelfs met twee rechterpijpen kun je winnen

Hier een paar fotootjes:
FOTOALBUM
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 aug. 2011 16:58 
Yep, we zijn weer thuis. Het was wederom uitstekeloos georganiseerd, petje af hoor!

Leuk om zoveel bekenden bij elkaar weer te zien en nieuwe te mogen ontmoeten.

http://www.freewebs.com/roelof1966/photos/SJK-2011/IMG_0439.JPG
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 aug. 2011 17:03 
Laat ik ook eens vlot zijn : ik ben weer aan één stuk thuis na een leuk en gezellig SJK !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 aug. 2011 17:20 
Na 66 km, grote weg vanaf Zwolle, ben helemaal kapot, weinig slaap, veel gelachen, veel Turbofanaten, 1 Turbo rijdt (20 meter), maar hij rijdt, tentje hangt te drogen, zat ook nog een lamp in , wasmachine draait, ga nu even niks doen.!

Groetjes Henk

Weekend was weer super de super + super de super +
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver chantal

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 21 aug. 2011 17:32 
ook ik ben inmiddels thuis, na de spullen van dre en zoon bij hun thuis afgeleverd te hebben, hier gelijk opgeruimt want anders komt dat er niet van.

heb genoten van het weekend en sorca helemaal, die ligt nu uitgetelt languit te slapen.foto's die werner heeft gemaakt zijn bezig op computer te zetten, en zal ze daarna oploaden naar mn pixum en hier linkje plaatsen.

iedereen bedankt voor het mooie weekend

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 21 aug. 2011 18:16 
Ook wij zijn thuis, half zes was het. De regen van vanochtend heeft het inpakken van alle zooi flink vertraagd. Mijn knieen voelen aan alsof ik een marathon heb gelopen....

Maar voor de rest een top weekend! Weer was super en de sfeer nog beter. Iedereen - vrijwilligers en bezoekers en zij die dat allebei zijn: heeel erg bedankt! Dit weekend laat zien dat de club nog steeds ' alive and kicking is'. Lieke, Stephanie, Kaithlyn en Perry hebben ook heel erg genoten.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Orca
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 aug. 2011 18:51 
Het zijspan heeft me weer heelhuids thuisgebracht !
In één woord : een SUPER weekend gehad !
Relaxte sfeer, leuke mensen , kortom helemaal goed.
Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt heel hartelijk bedankt en ik kan niet wachten tot de foto's er zijn.

Hans ( Blauwe 500 A met zijspan )

Schrijver chantal

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 21 aug. 2011 18:52 
en zoals belooft hier de link naar mn pixum album waar alle foto's instaan die werner heeft gemaakt of andere met zijn kamara. (aangezien ik niets mocht wissen zijn ze niet allemaal even duidelijk)
http://www.pixum.nl/members/dukath

groetjes chantal

Schrijver arno
Gast 
#12 | Geplaatst: 21 aug. 2011 20:20 
mirjam en ik zijn vanmidag ook weer veilig thuis gekomen van ons eerste sjk
het was gezelig en we hebben veel gelachen.
bij de volgende zijn we weer van de de partij.
iedereen bedankt die het geslaagde weekend hebben mogelijk hebben gemaakt.

gr. mirjam en arno

Schrijver Joshua62
Gast 
#13 | Geplaatst: 21 aug. 2011 21:04 
HR..............

Jos (die het geweldig heeft gehad op SJK)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 21 aug. 2011 21:13 
Vanmiddag, na een afbouw-ochtend onderbroken door een incidentele regenbui en een paar stevige hoosbuiden, weer huiswaarts gekeerd. Pas om halfvier thuis, dat wel, en direct eerst even de zweetlucht wegwerken.

Jongens, jongens, (en meisjes ook natuurlijk) wat was ik moe. Ik zette snel de foto's op de computer, en bij het terug kijken viel ik bijna in slaap. Blij dat ik morgen nog niet hoef te werken.

Wat een feest was dit 9-de CX-V clubweekend. Bergen werk verzet, hulde aan de organisatie, lof voor de medewerkers (beetje lof voor mezelf mag best) en een "goed gedaan" voor al de enthousiaste motor liefhebbers die er allemaal met elkaar weer een weekend vol ervaringen en feestvreugde van hebben gemaakt.

Harmony,
Hans.
( nu de talloze herinneringen sorteren, en er een verhaaltje van maken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 21 aug. 2011 21:20 | Aangepast door: coenox 
En wij hebben ook wat foto's online:

Diavoorstelling SJK

Fotoalbum SJK
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer terug van SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven