Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Toertocht veluwe en Limburg

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 sept. 2011 21:55 | Aangepast door: udent 
Herhaald bericht, wie mee wil rijden , svp even reactie op dit bericht, zodat we een indruk hebben wie er meerijdt,

Hopelijk hebben we in de maand September nog een mooie nazomer en verleent het weer zich nog zeer goed voor een tweetal leuke toertochten.

Er zijn in het weekend van 10-11 september een tweetal toertochten georganiseerd in de regio Oost en Zuid.

Allereerst op Zaterdag 10 September de Veluwe rit:

Een mooie toertocht over de Veluwe met een lengte van ongeveer 140 km.

Verzamelen om 10.00 uur bij tankstation De Haan in Ede.
Om 11.00 uur vertrek, route Wekerom, Garderen en Elspeet. Na ongeveer een uur stoppen we voor een lunchpauze bij de Veluwse Stamtafel, locatie Bud's.

Daarna verder via Kootwijk, Hoenderloo en Dieren, om dan bij De Steeg de Posbank op te rijden. Bij Koepel De Kaap (indien open) of Paviljoen de Posbank is het tijd voor een pauze. Vervolgens de laatste etappe met de enige haarspeldbochten die Nederland rijk is. Het eindpunt is weer De Haan in Ede waar we rond 15.30 uur aankomen.

Voor diegene die er geen genoeg van kunnen krijgen of mischien wat verder in het zuiden wonen is er op Zondag 11 September ook een mooie rit georganiseerd door het prachtige Limburgse landschap:

Als jij een liefhebber bent van kleine en kronkelige weggetjes dan mag je deze rit niet missen. Je zult wegen berijden die de Limburgers zelf nog amper ontdekt hebben en de typische holle weggetjes in het heuvelachtige landschap ontbreken niet in de 100 kilometer durende rit. Naast de vele vergezichten en het meerdere malen overschrijden van de Belgische landsgrens wordt ook Amerikaans grondgebied aangedaan. Een paspoort en groene kaart is voor deze motorrit dan ook een must.

We verzamelen op het buitengoed 'Slavante' te Maastricht. Op zich is het al een uitdaging om deze locatie te vinden op de heuvel langs de Maas en we verwijzen dan ook graag naar de routebeschrijving die staat vermeld op de site www.slavante.nl.. We treffen ons vanaf 10.00 uur boven op de berg bij het buitengoed en vertrekken rond de klok van 11.00 uur.

Deelname is op eigen risico. De organisatie en/of de Stichting Honda Dutch CX V Club kan bij ongeval, van welke aard dan ook, voor, tijdens of na de toertocht op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld.
theo cx ds

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 sept. 2011 22:11 
Hallo Theo,

ik ben voornemens met de veluwe toertocht mee te rijden, dat was bij Hans al wel bekend.

groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Arcath
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 sept. 2011 22:13 
Lijkt me hartstikke leuk om mee te rijden!
vooral de tocht in het zuiden (erg mooie omgeving)

10:00 ga ik vanuit de kop van Friesland alleen niet redden

Onder voorbehoud de Veluwe rit wel

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 sept. 2011 22:25 
mbt de Veluwe Rit:
Even een opmerking van de organisatie, ik dus. De verzameltijd vanaf 10 uur is, naar mijn eigen mening, gewoon iets te vroeg ingeschat. Ikzelf zal er 'pas' om 10:30 zijn. Maar mijn aanrij route is dan ook één van de kortste.

Harmony,
Hans.
( die het weer probeert te beïnvloeden met positieve gedachten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 sept. 2011 22:55 
Ik ben bij De Haan om 10:30 uur. We gaan duimen voor mooi weer!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 sept. 2011 23:34 
IK ben er zaterdag
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver toto

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 sept. 2011 07:12 
Met 'n beetje mazzel moet 't zaterdag gaan lukken. We gaan ervoor.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver antoon

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 sept. 2011 08:03 
Zondag ga ik naar het limburgse
groet Antoon.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 sept. 2011 08:16 
Helaas, dan zit ik met de 1000cc Honda's in Meppel een weekendje..
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver theojansen
Gast 
#10 | Geplaatst: 5 sept. 2011 10:39 
Kijk, half 11, tot ziens bij de Haan allemaal.
Theoj

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 sept. 2011 16:16 
Ja, en ik mag ook mee van Hans!!

Tot zaterdag!!

Groet Erik. ( Denk, denk, mooi weer, denk denk, moooi weer, denk nog meer mooi weer!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 sept. 2011 20:20 | Aangepast door: sieds 
REGEN EN HARDE WIND deze week !

Maar, ik woon niet voor niks in Staphorst, als een Godsgeschenk is het a.s. zaterdag warm en zwaar bewolkt, maar helemaal droog??

En zondag , helaas, dan gaat het weer waaien en regenen, maar dan dient ook de zondagsheiliging gerespecteerd te worden.

Ik kom HansV, maar dat wist je al.

Groeten Sieds die niet in sprookjes geloofd.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 5 sept. 2011 20:33 | Aangepast door: sieds 
Wat ik niet begrijp uit de aankondig van deze CX toertochten is: wie heeft deze tochten georganiseert, wie heeft ze uitgezet, wie heeft er tijd ingestoken.

Proficiat en ere wie ere toekomt.

Van de Veluwe weet ik dat HansV deze gemaakt heeft en voorrijdt.

Maar wie heeft de Limburg tocht gemaakt?
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver antoon

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 5 sept. 2011 20:59 
Hoi Sieds , De limburg tourtocht heeft Stefan vd Linden uitgezet,die komt uit limburg,dus dat zal wel goed komen!
groet Antoon.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 5 sept. 2011 21:55 | Aangepast door: sieds 
He Antoon,

Mooie tocht zondag.
Ik heb zondag nog een tocht van de Volvo club in Drenthe.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Toertocht veluwe en Limburg

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven