Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

stamtafel veluwe

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver benpater
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 29 sept. 2011 20:36 
Gisterenavond maar eens de stoute schoenen aangetrokken en op mijn "nieuwe" CX
van Bennekom naar Stamtafel Veluwe gereden bij Buds in Nieuw Millingen.
Strak om 19.30 uur was ik er, maar... geen CX te bekennen (wel een mooie CB900 met 10 versnellingen). Na even wachten kwam Jan naar buiten. Was uit Breda komen rijden op zijn CB om deze Stamtafel mee te maken.

Kwart voor acht was er nog niemand en wij dachten al dat we ons een dag vergist hadden. We werden hartelijk ontvangen door de mensen van Buds en na wat gekletst te hebben hoorden wij enige tijd later het bekende geluid van een aantal CX'en.

HansV, Theo Jansen, Michael, Erik en Henk kwamen aangereden. Later op de avond kwamen daar nog Rob en Sieds bij. Hans trakteerde op een kop warme chocolade met slagroom (nog bedankt Hans).

Er heerste een fijne ontspannen sfeer, waarbij de nodige technische kreten over de tafel vlogen waar ik werkelijk nog nooit van gehoord had. Maar dat mag de pret niet drukken, ik denk dat ik hier veel van kan leren.

Om half tien vertrokken Hans en Michael en het leek mij wel slim om met hun mee terug te rijden. Dat vonden ze gelukkig prima, want voor het eerst in ca 25 jaar weer in het donker op de motor vond ik toch wel een dingetje. Hans reed voorop en Michael achter mij. Wel een veilig gevoel zo.

Ik hoop zeker nog een keer aan te schuiven en zal van de uitnodiging van Theo gebruik gaan maken om ook eens bij deze Bennekommer langs te gaan.

Hartelijke groet en bedankt voor de gastvrijheid,
Ben

Schrijver sieds

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 30 sept. 2011 00:46 
Leuk verslag Ben.
Hoop je weer een keer te zien bij Buds.

Ja en toen zaten er toch weer 10 CXers rond de stamtafel, wat een opkomst elke keer.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver StefanTollenaar
Gast 
#18 | Geplaatst: 30 sept. 2011 09:58 
Nou, da's toevallig!

M'n eerste moto (cx natuurlijk) heb ik van benpater overgenomen! Leuk om te ontdekken dat je d'r weer eentje hebt gevonden. Oude liefde roest niet kunnen we hier constateren!

(overigens heb ik die moto nog wel in stukjes in 't rond liggen )

Schrijver benpater
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 30 sept. 2011 23:24 
Hey Stefan,
Goed om te lezen dat er toch nog wat van mijn oude cx over is
Ik heb nu een CX500 C uit 1980. Thom, mijn zoon, heeft een
blauwe CX500 A uit 1980. Klein probleem daarbij is wel dat hij
zijn rijbewijs nog niet heeft.
Wellicht zien we elkaar een keer bij de Stamtafel!

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 stamtafel veluwe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven