Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Jammer

 
Schrijver ben bons

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 maart 2012 22:22 
Jammer dat het niet bekend was dat onze stamtafel in Molenschot gesloten was. Vanwege de vakantie van de eigenaar, jammer van de duure 6 liter noodzakelijke vocht om de motor voort te bewegen om daar te komen.

Ben

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 maart 2012 22:59 
Jammer dat we ( Jan, Antoon en ik) je gemist hebben, we hebben gewacht tot 20.15 uur, en zijn toen naar Molenschot gereden, en daar een café bezocht.
De eigenaar van Schutterslust had ons wel even wat kunnen laten weten, hij heeft onze gegevens , die heb ik hem gegeven bij de eerste keer.

Volgende keer hopen we je weer te zien, Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 maart 2012 23:47 
Ja inderdaad jammer ik was er op mijn klok 20.16 daar moest nog tanken.

Tot volgende keer

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 maart 2012 12:43 
dan had ik dus geluk dat ik ziek op bed lag.
Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 maart 2012 15:58 
Kan je beter een uurtje meer uittrekken voor stamtafel Veluwe, heel gezellig....

en........Cosmar komt meestal ook

gr.Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Jammer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven