Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX workshop in januari

 
Schrijver frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 okt. 2003 14:55 
In de agenda kan je lezen over de activiteiten in 2004. Onder andere is er een workshop gepland. Heb je ideeen, suggesties, vragen, koffie, tips...etc. Hier kan je erover babbelen!

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#2 | Geplaatst: 28 okt. 2003 18:20 
Vrienden,
Zoals op de prikborden te lezen, hebben 650-ers (zoals ik) weleens te maken met cardanproblemen. Over dit onderwerp zijn niet alle handboeken en sites even uitgebreid, itt tot de bekende spanner- en sealproblemen. Ik zou dit onderwerp dan ook graag aandragen. Mooi initiatief trouwens, hulde!
Martin

Schrijver Jan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 nov. 2003 10:53 
Instructie bij de verversing van alle vloeistoffen: motorolie, remolie, koelvloeistof etc. Voor de doorgewinterde sleutelaars geen probleem, maar voor de technische analfabeten onder ons een mooi begin voor iets wat jaarlijks terugkomt.
Je rijdt dan naar huis met een opgefriste motor. Een afspraak maken of je de spullen zelf meeneemt of ter plekke koopt. Het laatste lijkt me beter, dan weet je zeker dat het goed is.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 dec. 2003 13:57 
Het programma is inmiddels bekend gemaakt via een nieuwsbrief. De workshop bestaat uit een theorie gedeelte en een demonstratie, met afsluitend een gezellige borrel.

Komt allen naar Almere!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver mudje
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 dec. 2003 20:40 
Zijn er leden uit de regio Eindhoven die naar almere afreisen, mischien dat we samen kunnen rijden (carpoolen) want mijn cx vetrouw ik niet op zo'n lange afstand...

Reimer

Schrijver Roadkill
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 dec. 2003 01:43 
Ik ga met de GL400 ook zeker niet dat stuk rijden, maar als het een beetje weer is dan kom ik op de GSX1100F (dan ben ik er zo :))

Schrijver frans
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 dec. 2003 00:55 
Willen degenen die op donderdag, de dag van het verschijnen van de nieuwsbrief, het formulier ingevuld hadden zo goed zijn om het formulier nog een keer invullen? Door een technische reden kwamen de eerste aanmeldingen niet goed bij ons binnen. Vanaf vrijdag zijn alle inschrijvingen in goede orde ontvangen.
Excuus! (..en bedankt voor het begrip)

Schrijver kaperj
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 jan. 2004 16:34 
voor de workshop van 18-1 zoek ik meerijders (auto) uit omgeving ede.

jaap kaper

Schrijver arjenma
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 jan. 2004 22:06 
Waar kan ik vinden wie er allemaal bij zullen zijn de 18 in Almere?

Arjen

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 14 jan. 2004 22:43 | Aangepast door: Floris 
Arjen, je krijgt nog een bevestiging toegestuurd en dan kun je (de mailadressen van) de deelnemers zien. Ik heb nu 26 aanmeldingen binnen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gea
Gast 
#11 | Geplaatst: 15 jan. 2004 21:04 
Weet er iemand hoe ik aan een boekje kan komen voor mijn cx uit '82, zodat ik alles weet over bandenspanning, olie, bougies en al die andere belangrijke dingen?

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 21 jan. 2004 13:51 
Hallo Gea,
ik heb ooit via de Honda importeur een kopie gekregen van een instructieboekje van de CX 500.
Helaas heb ik dat boek niet meer (meegegeven toen ik mijn cx 500 verkocht) Bel ze eens en vraag of zij voor jou ook zo'n kopie willen toesturen. telnr: 0180 - 491777
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 21 jan. 2004 19:46 | Aangepast door: coenox 
Of gewoon een werkplaatshandboek kopen, bjvoorbeeld via [url=http://www.marktplaats.nl]
www.marktplaats.nl
[/url]


Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX workshop in januari

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven