Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX-V Clubweekend

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 okt. 2003 15:01 
Boekel 2003 was natuurlijk onvergetelijk..
Hoe zullen we dit jaar ons clubweekend aanpakken? Heb je suggesties, commentaar, ideeen, noem maar op: spui het hier!

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 okt. 2003 19:10 
Hi Frans,

Als de datum in de nieuwsbrief aangehouden wordt dan zal ik proberen erbij te zijn en ik zal ook proberen om een groepje engelsen bijelkaar te krijgen gezien we toch al praten over een lang weekend nederland volgend jaar. Dit is een beetje off topic maar ik wilde het toch even kwijt.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 okt. 2003 19:28 | Aangepast door: frans 
Hoi Wouter,

Hartstikke leuk! Nee, hoor, totaal niet off-topic, alle suggesties en ideeen zijn welkom.
Overigens, de datum is nog onder voorbehoud. Het is nog zo'n tijd weg dat het vooralsnog als streefdatum gezien moet worden. Uiteraard zal het ruim van te voren definitief bekend worden gemaakt.

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2003 14:44 
Hallo, maandagavond op de chat had ik het er al even over. Een lokatie voor het clubweekend. In Woold bij Winterswijk houdt MC Hamaland jaarlijks 2 treffens. Een weiland waar je tenten kan neerzetten, en vlakbij een verenigingsgebouw waar je terecht kan voor de catering en met een zaal/podium voor een eventuele band. Ik heb geen idee of jullie het iets vinden en of MC hamaland mee wil werken maar we zouden ze een keer kunnen bellen.
Ik hoor het wel.
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver gea visser
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 april 2004 21:35 
Hoi!
Ik ben vandaag in Sint Jansklooster geweest. Geweldige omgeving, volgens mij schitterend om rond te toeren. Dat zijn veel motormuizen blijkbaar met mij eens, want we kwamen er onderweg (heen en terug) in totaal ongeveer 1 uur tijd, 75 tegen!
Overigens heb ik een beginners vraag. Ik heb geen kofferset en geen bagagerek op mijn 500 uit '82. Waar laat ik dan een tentje, slaapmatje, slaapzak, schone onderbroek en tandenborstel?? Ik woon wel heel dichtbij, dus kan het wel met de auto brengen, dan naar huis en op de motor komen (vice versa) maar dat zou ik toch wel een afgang vinden. Help!!
Gea

Schrijver Orm
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 april 2004 12:01 
Gea,

Ik heb ooit een stel fietstassen over de buddyzit gehangen en daar bovenop een grote weekend tas. Het geheel met 'spinnen' vast gezet en 1 week door Nederland rondgereden. Ging prima.

Orm

Schrijver gea visser
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 april 2004 01:13 
Hoi Orm,
Kijk, daarvoor ben je dus lid van een motorclub. Wat een eenvoudig, prima uit te voeren idee!! Bedankt!
Gea

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 juni 2004 23:27 
Leuk het gaat weer beginnen, tentje kampvuurtje gierpompje en deze keer kan ik het hele weekend
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver antoon

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 juni 2004 13:55 | Aangepast door: antoon 
Hallo ik ben Antoon v/d Ven.
uit st Michielsgestel
Zijn er cxers uit de buurt die ook mee gaan naar st.jansklooster.
Kunnen we meschien afspreken om samen te rijden.
Ik vertrek uit st. michielsgestel Vrijdag 20-08-2004

Schrijver Anoniem
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 juli 2004 22:44 
Hallo Frans,

Ik zag bij de Duitse vertaling van het programma (wat een goed idee! Heb vorig jaar in Boekel nog gezellig met een aantal Duitsers zitten kletsen en drinken, hoop dat er weer een heel aantal komt) dat de laatste alinea (over aanmelding) er twee keer in staat.
Groetjes!
Martin (tinusaanhetij@cx500.nl)

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 29 juli 2004 16:57 
Zijn er nog rijders in Eindhoven die ook naar st.jansklooster gaan?
Kunnen dan misschien wat afspreken om samen te rijden.
Vertrek op vrijdag 20-08-2004

Schrijver cxerRuud
Gast 
#12 | Geplaatst: 3 aug. 2004 16:16 
Hallo, ik ben Ruud uit Twello.
ik ga vrijdag om 19:00 vertreken uit Twello richting Sint-Jansklooster.
Wie rijd er met mij op.
zot ziens op 20-08-04.
stuur efe een email naar:
rvdwaarde@hondacx500.com

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#13 | Geplaatst: 11 aug. 2004 18:59 
Hallo hier Rob Draaisma,

Zijn er nog rijders die van uit omgeving hoofddorp/noordholland naar sint jansklooster rijden op zaterdag ochtend.
Zo ja laat dit dan even weten kunnen we mischien wat afspreken.

Groeten Rob Draaisma
draaisma9@quicknet.nl

Schrijver schrotie
Gast 
#14 | Geplaatst: 11 aug. 2004 23:08 
hallo,

zijn jullie vrijdag nog hulp nodig om evt. dingen op tezetten of iets dergelijks?
ik hou mij warm aanbevolen.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 11 aug. 2004 23:30 
Je aanbod is genoteerd, waarvoor dank.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX-V Clubweekend

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven