Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX-V Clubweekend

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver coenox

Voorzitter 
#16 | Geplaatst: 18 aug. 2004 08:51 
We zijn natuurlijk druk in onderhandeling om goed weer in te kopen. Aanvankelijk zag het er slecht uit, maar mede door een partnership met het Lowlands festival hebben we goed kunnen inkopen. Vrijdag nog kans op een bui, in de loop van zaterdag helemaal droog. Om het niet te warm in het motorpak te laten worden zijn de temperaturen niet al te hoog. Hou dus wel rekening met voldoende warme kleding voor 's avonds.

Coen
Stichting CX motorVrienden
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#17 | Geplaatst: 18 aug. 2004 14:12 
Hee Coen,

Die weers onderhandelingen zijn bij ons misgelopen. De verkoper was zo geschokt door ons aanbod dat ie gedeelte van Cornwall heeft laten overstromen! Weer voor ons morgen ziet er niet zo goed uit dus ik ben blij om te horen dat de verwachting voor het weekend beter is.

Wouter

Schrijver coenox

Voorzitter 
#18 | Geplaatst: 18 aug. 2004 17:07 
Hoi Wouter,

Tja, de voorraad moet ergens vandaan komen. Wij vangen jullie wel op in een -hoop ik- drogere omgeving.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver fgeurts
Gast 
#19 | Geplaatst: 19 aug. 2004 22:18 
nog mensen die vanuit de omgeving van doetinchem of zo richting cxdagen rijden>>??

Schrijver fgeurts
Gast 
#20 | Geplaatst: 19 aug. 2004 22:20 
o ja, laat maar weten per mail. Ik ga tussen 16:00 en 17:00 uur weg uit doetinchem. frans188@gala.net groeten, fgeurts

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#21 | Geplaatst: 20 aug. 2004 09:10 
Dames & Heren,

Ik wens jullie een veel mooeier weekend dan waar het nu mee begonnen is het is dan nog wel ochtend er kan nog veel veranderen en laten we hopen dat het beter wordt.
veel geluk en een goede rit.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX-V Clubweekend

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ PHGL500 ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven