Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

VLAAMSE TOERTOCHT 2012

 
Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2012 14:17 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Het is weer zover: de Vlaamse Toerrit 2012 komt er weer aan. Op zaterdag 1 september zijn jullie vanaf 15.00 uur van harte welkom op de tijdelijke camping " Les Deux Pneux" bij Jan en Wilma in Balen Belgie. Op zondag 2 september rijden we een mooie ronde door de Vlaamse Kempen. Voor slechts 17,50 Euries (ondanks crisis nog steeds dezelfde prijs..)heb je een mooie campingplaats, inclusief een pintje, BBQ, eigen te maken pizza en ontbijt!
Aanmelden tot en met 17 augustus, maar ben op tijd want vol is vol!!!! Stuur je aanmeldingsmailtje naar: janvanwilma@telenet.be
Je krijgt dan vanzelf bevestiging met een routebeschrijving naar " Les Deux Pneux"
groeten Jan en Wilma

Beste moderator, zet je deze op
"on the Road"? Dank!



Stoker

Schrijver Jan
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2012 16:05 
Dag Jan en Wilma,

Mooi dat jullie het weer organiseren. Is een gezellig treffen dat ik iedereen kan aanraden. Staat in de agenda.

Jan

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2012 21:01 
Om 17.25 heeft onze Henkie T zich als eerste aangemeld..... Emotioneel moment, traantje weggepinkt.......
Stoker

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 mei 2012 22:39 
Nog een emotioneel moment.
Ik was ook graag gekomen maar ben dan helaas in Denemarken.
Wat vallen keuzes soms toch zwaar.
Vooral als je weet wat je bij beide mist.
Jan en Wilma veel plezier met het zooitje ongeregeld dat jullie dit jaar weer over de vloer krijgen.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 mei 2012 20:59 
Leuk om je eigen neef weer te zien.

Maar kan het niet verplaatst worden, omdat ik en Coen naar de Bodensee (CH) zijn, en zou het niet willen missen, die toertocht.

Anders is het weer jammer,

gr. mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 6 mei 2012 21:15 
Ook ik stroom over van emotie's. Het pizzabakken bij jullie is onnavolgbaar. Zou graag met Michael, Lieke en de meiden langs willen komen. Maar helaas, zoals Michael al aangaf valt het samen met het al geplande Zwitserse CX weekend.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 6 mei 2012 21:46 
Ik had ook het CXtreffen Bodensee op de kalender gezet, maar ons eigen CX treffen Vlaanderen gaat altijd voor. Volgend jaar maar weer eens kijken of het dan uitkomt!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 7 mei 2012 17:59 
Henkie omdat jij de eerste bent die zich aangemeld heeft EN zijn vakantie heeft veranderd naar Vlaanderen, krijg jij de logeerlamer EXCLUSIEF voor jou alleen!! Hoeft alleen maar de slaapzak mee te nemen!!!

groet Jan
Stoker

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 23 mei 2012 14:41 
he jan,

word zeker wel druk, nu nog drukker nu denemarken verzet is!

groetjes werner (kom met roy ook de boel onveilig maken)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 14 juni 2012 18:58 
hee jan,

zoals het er nu naar uit ziet kom ik toch niet, bij ons vrijwilligers gevraagt op het werk voor weekenddiensten. maar mischien dat weekend vrij, ff afwachten hoe het zit.

groetjes werner (keuze's maken = moeilijk)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 9 juli 2012 01:00 
Jan, ik kom ook, zeker weten. Even mailtje sturen...
Kan deze ook niet sticky gemaakt worden?
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver lainke
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 juli 2012 22:17 
heyy Jan & Wilma, is er nog een plaatske vrij?
den deze zou der ook willen bij zijn
grtjs
lainke

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 26 juli 2012 15:59 
Vrienden
Tot zover de aanmeldingen!! Ik heb dus staan:
Wim
Daniel
Werner
Joost
Antoon
Alain
Henkie
Terry (met Suz!!)
Charel
Wilma
Jan

Geven jullie even door of er nog iets van duozitters mee komen? Dit in het kader van aankopen de 4 P's: Pizza-attributen, Pils, Parbeque en Pistolekes.....

Allemaal heel hartelijk welkom, gaat helemaal goed komen.
Wilma en ik hebben er zin in en met zo'n clubje kun je wat mij betreft in de , overigens prima gekuiste, garage slapen. Enige wat nodig is, zijn slaapzak en luchtbed. Overigens als eerste aanmelder heeft Henkie de VIProom!!!

Wie een routebeschrijving nodig heeft, laat het me even weten. Krijg je er een op maat!!

Groeten Jan & Wilma
Stoker

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 VLAAMSE TOERTOCHT 2012

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven