Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

ritje a.s. zondag 26 okt

 
Schrijver luckee
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 okt. 2003 12:09 
We kunnen het nog niet laten...ons Zeeuws kluppie gaat er nog op uit a.s. zondag. Verzamelen in Goes BPpomp de Poel om 11uur of op het NS-station te Bergen op Zoom om 12uur. De klok is dan al een uur terug, dus voor je gevoel is het al een uurtje later ;-). We rijden de ANWB route de 'zeven heerlijkheden'. Ga mee als je zin hebt! kost niets, gewoon aan haken! C U !!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 okt. 2003 16:11 
Leuk initiatief.

Ik wist overigens niet dat er een Zeeuwse sub-club bestond.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver luckee
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2003 01:10 | Aangepast door: luckee 
O, sorry voor het misverstand. Het is een internetclub van motormuizen op allerhande soorten motoren en daar ontstaan af en toe spontaan ritten, zoals deze. En ik dacht waarom niet cx-ers ook uitnodigen. Iedereen is welkom! Belgen zijn ook welkom, ik ga vanuit Zeeuws-Vlaanderen via Antwerpen naar B o Z, dus laat maar van je horen als je ergens bij de Liefkenshoektunnel wilt afspreken.

Schrijver terry

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 okt. 2003 08:52 
Ook nu Zondag 26 okt. hebben we hier in BE een toerrit tvv. Vlaamse Vereniging Autisme.
We zijn al eens met 7000 geweest.
Brengt een aardig centje op.
Benieuwd met hoeveel we dit jaar zullen zijn. Zie ook www.hartrijders.be
Groeten
Terry

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 okt. 2003 08:44 
En we waren met 3200.
Lekker weertje, droog , en een zeer mooie toer.
Het was weer leuk.
Groeten
Terry

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 ritje a.s. zondag 26 okt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ dyma99 ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven