Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Serious Request: De 24u van Enschede: Rijders gezocht!

 
Schrijver TheGOoSTaD
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 dec. 2012 23:40 
Beste CX-rijders,

Jullie zullen allicht mee hebben gekregen dat dit jaar het glazen huis van de Serious Request actie in Enschede staat.
De MotorSportGroep Universiteit Twente wou ook een steentje bijdragen aan dit goede doel. Daarom zijn we bezig om een sponsorrit te organiseren.
Het idee was om met een motor 24 uur over de singel van Enschede te rijden, ieder uur wisselt de rijder en iedere rijder haalt sponsor geld op. Hier meer informatie: http://www.msg.utwente.nl/index.php?p=24uur

We zitten alleen met het leuke "probleem" dat de actie een onverwacht succes aan het worden is. Motoport sponsort een 25kw gladius voor de 24 uur en motorrijschool top les doneert een GPX750 voor de rit én om na afloop te veilen. Vandaag kregen we ook nog van Moto73 te horen dat we hun duurtest motor, een KTM 690 Duke, mogen gebruiken.
We hebben zelfs Avia bereid gevonden om 100l brandstof te sponsoren. Ook is er natuurlijk een pitplaats (langs de oliemolensingel, parkeerplaats EmTe) met overdekking, verwarming en eten/drinken.

We hebben dus in totaal 24x3=72 rijders nodig. Aan jullie dus de vraag of er clubleden zijn die mee willen doen met deze actie?

Lijkt het je wat om mee te doen of heb je nog vragen, mail dan naar:

24uur@msg.utwente.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 dec. 2012 20:46 
lijkt me erg leuk, helaas zit ik in Duitsland voor scholing, ja ik moet nog steeds leren....

Gr Theo.
theo cx ds

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Serious Request: De 24u van Enschede: Rijders gezocht!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven