In verband met VECHTA, lijkt het me beter, om de Stamtafel Veluwe, voor één keer, een week te vervroegen! Dus niet op donderdag de 30ste, maar op donderdag de 23ste. Iedereen kan dan rustig zich reisvaardig maken voor de rit naar VECHTA op de 31ste. De opkomst zal dan hoogstwaarschijnlijk ook hoger zijn.
Laat het even weten, door hier onder, op dit bericht te reageren.
Met CXgroet
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2026 +
Suzuki Burgman 400