Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Denemarken.... Wie gaat er heen??

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2013 22:03 
Hallo Allemaal,

Van de week ff met HansV overlegd en hij bleek wel zin te hebben om naar het Deense CX treffen te gaan. Ook ik heb daar wel zin in, 't is mijn laatste vakantie week dus... dat kan nog net.

Wie gaat er nog meer??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2013 23:58 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Pas 23 augustus, nee dan ben ik er niet. Misschien ben ik in Italië of Z. Duitsland.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 juni 2013 12:16 
Helaas de plannen waren er wel maar door diverse omstandigheden gaat het niet evenals SJK.

Ben

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juni 2013 12:40 
Zit wel in de planning om het treffen te bezoeken. Vrijdag al naar een camping of hotelletje in de buurt en maandag pas naar huis. Zaterdag de rit en feestavond de rest van het weekend de omgeving bekijken.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Denemarken.... Wie gaat er heen??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven