Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Biertje drinken in Wornitz

 
Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juli 2013 08:52 
Beste Bikers,

Net als vorig jaar ga ik het CX-treffen van onze Duitse motorvrienden in Wornitz bijwonen.

Voor mij een goede reden om mijn CX 500 Custom goed op bedrijfstemperatuur te krijgen en met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht gaat dat wel lukken.

Ik ben benieuwd of ook dit jaar de Nederlandse CX-tak goed vertegenwoordigd is.

Wat mij betreft drinken we samen een biertje in Wornitz.

Ik vertrek donderdag al richting het Oosten temeer ik niet alleen over de snelweg erna toe wil rijden.

Groet,
Stephan
(Easy Rider uit het uiterste Zuiden)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juli 2013 12:15 
Goed idee Stephan.
Ik ben ook van plan om te gaan, moet vrijdag alleen nog wat andere zaken regelen. Maar ik ben ook wel eens om tien uur 's avonds aangekomen dus dat zal wel goed komen.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 juli 2013 14:51 
Ik had het wel gepland, maar afscheid van Andre Slont staat nu bij mij voorop....
Zie kopje "In Memoriam"

gr Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 24 juli 2013 15:04 | Aangepast door: beinhart 
ik had ook willen gaan, mooi binnendoor een stuk. maar helaas ben ik vrijdag ergens anders gewenst...

groetjes werner (het had niet zo mogen zijn)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 juli 2013 23:56 
Hallo Cosmar,

Goed om te horen dat je ook van de partij bent en ik zorg dat er een biertje voor je klaarstaat bij aankomst.

Jammer dat niet iedereen van de partij kan zijn maar volgende keer beter.

Groet,
Stephan (uit het uiterste Zuiden)

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 juli 2013 22:03 
Beste bikers,

Het treffen bij onze CX-freunden was ook dit jaar weer een groot feest. De organisatie was voortreffelijk en de opkomst was goed (plusminus 100 CX aanbidders).

De twee daagse rit naar Wornitz was helemaal top net als het verblijf bij het treffen en niet te vergeten de terugrit samen met Cosmar.

Al met al een geslaagd weekend achter de rug.

Groet, Stephan

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Biertje drinken in Wornitz

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven