Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vrijwilligers SJK

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 aug. 2013 22:42 
Om te beginnen wil ik iedereen alvast bedanken die zich als vrijwilliger op gegeven heeft voor SJK.
Zonder jullie hulp kan SJK geen succes worden.

We zijn echter nog op zoek naar mensen die ons dit jaar ook weer mee willen helpen om er weer een onvergetelijk weekend van te maken.

Wil jij dit jaar ook meehelpen geef je dan op als vrijwilliger.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 aug. 2013 09:38 
Ja Hoor als ik er ben (dat is nog niet zeker) dan wil ik ook weer mijn deel leveren aan de organisatie (afwassen en drogen en een bardienstje draaien ) groet Arnold

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 aug. 2013 14:54 
Het is zeker niet vervelend om eventjes nuttig bezig te zijn en de medemens en vooral de mede CX-er tijdelijk in meer of mindere mate ten dienste te staan.

Maar kijk wel een beetje uit, en meld je niet in overgrote hoeveelheden aan......
Anders ben je straks teleurgesteld dat er geen taakje, hoe klein dan ook, voor je is.


Harmony,
Hans.
( die steeds veel genoegen aan het vrijwilliger zijn beleefd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 4 aug. 2013 19:27 
Hans, ik sluit me helemaal aan bij je mooie woorden

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vrijwilligers SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven