Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK 2014 kleppendekselracer

 
Schrijver jakob

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2013 20:53 
Nu 2 jaar meegedaan met onze TURBO kleppendekselmotorracer, en 2 x een bokaal gewonnen.
Willen volgend jaar een kompleet nieuwe racer gaan maken, maar vinden de huidige te mooi om te slopen, en willen we dus intact in de vitrine kast laten staan.

Wie schenkt ons, afhankelijk van het nog te bedenken ontwerp, 1 of 2 stuks kleppendeksels ??
( mooi winterproject zegt ik nu met 23 graden in het vooruitzicht )

Gr. Jakob & Jurgen
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 aug. 2013 21:11 
Ja een prijswinnaar Jacob en Jurgen en die sloop je niet zomaar.

Ik heb ook al inkopen gedaan voor volgend jaar, moest andere wielen hebben en die zijn nu in de aanbieding

Ook deze winter maar eens nadenken over een nieuw ontwerp.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 aug. 2013 22:25 | Aangepast door: Hansv 
Mijn laatste creatie, "simplicity" is in één avondje gebouwd, de woensdag avond voor SJK. Hij is ondertussen alweer gesloopt, anders kon hij niet mee terug op de motor.

Maar ja, ik heb er ook nog twee staan, kleppendeksel en al. "Harmonia Axiridus" en "Inertia", die beiden op hun eigen wijze onvergankelijke roem hebben vergaard.

Jacob en Jurgen: Niet moeilijk doen, maar de plek voor het deksel vrijlaten, en dan op de onderdelendag in April 2014 een setje deksels scoren.

Harmony,
Hans.
( heb wel een controversieel ontwerp in gedachten, nu nog realiseren )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 aug. 2013 23:43 
't Ja, kleppendeksels... Helaas heb ik die ook niet over. Dit jaar had ik ook niet zo veel inspiratie om iets nieuws te bouwen. Iets anders op 3 wielen aan het hoofd?? Maar er moet wel weer eens iets gaan gebeuren! mijn deksels zijn al weer een jaar of 3 niet de snelste.... en daar moet wel weer eens verandering in komen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 aug. 2013 09:37 
winkel wagen wieltje er onder......Daar zit ook een lagertje in.......
Loopt lekker snel de ramp af.........
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 aug. 2013 09:46 
En ze kosten maar 1 euro....
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 aug. 2013 09:53 
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 aug. 2013 12:04 | Aangepast door: marcobecker 
ja, en dan heb je er 4 he.

en bij de lidle nu 50 euro cent....
Aanbieding....

En bij de dump in sommige achterstandswijken,,,,, gratis.

Of bij de Marko op de parkeer plaats na pittige regenbui.... gratis mee te nemen......
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK 2014 kleppendekselracer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven