Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Toertocht André as. zondag

 
Schrijver mai

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 sept. 2013 18:27 
Sjee zeg dit is eerst 125 km rijden om daar te komen:
CX toertocht Andre Slont Memorial
Verzamelen vanaf 9:30 uur bij:
Locatie Stamtafel Gilze, Café de Tip, Bisschop de Vetplein 4, 5126 CA Gilze
Vertrek om 10:00 uur


Heb nu net 155 km erop zitten, even A1 naar het ziekenhuis in Enschede en terug en deze oude oma is munt maar moest naar mijn zoon Tom. Dus dat zou zondag dan 250 km zijn (alleen rijden over de grote weg is al zo enggg)en dan de tourrit erbij. Waarom niet een startplek in het midden des lands zodat iedereen kan komen, had ede of zo genomen als start.
Ik zal hier thuis zondag wel een extra kaarsje opsteken voor André en zijn familie.
Want sorry dit kan ik niet en baal nu héél erg, maar Dré snapt het wel.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2013 09:48 
mai, dit is de rit die Dre heeft uitgezet samen met Peter koffie, vandaar dat hij zo heet en dat hij in Gilze begint en eindigt.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2013 12:01 
Hele mooie rit zondag.

Ik zal aan jullie en Andre denken maar Gilze is toch echt iets te ver weg.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver mai

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2013 22:32 
Hoi Chantal,

Ach sooo zeg ik hardop, ja daar kan ik helemaal inkomen, dat is een
typische goede inzet van André, want hij deed vaak zo zijn best en vond het zo fijn om iedereen bij elkaar te hebben.
Ik hoop dat de CX mensen uit jullie omgeving dan ook echt dit laatste eerbetoon aan André zullen volbrengen.

Lieve groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Toertocht André as. zondag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven