Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

2 Daagse Zuiderzeerit !

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 sept. 2013 13:36 | Aangepast door: Luclubberts 
Net als dit jaar willen we ook volgend jaar weer een rondje om het IJsselmeer rijden.

Dit jaar is gebleken dat het rondje wel erg ten koste gaat van het zitvlees,
dus doen we er volgend jaar een nachtje en een dag bij.

Het rondje wordt in principe verreden in het weekend van 17 en 18 mei 2014 met de
mogelijkheid om bij slecht weer uit te wijken naar het weekend van 24 en 25 mei 2014.

De kosten :

1 persoonskamer € 84,65 per persoon ( incl. ontbijt en belasting )
2 persoonskamer € 51,40 per persoon( incl. ontbijt en belasting )

Programma:

Zaterdag :
- We vertrekken om 10 uur vanaf de parkeerplaats van Mac. Donald aan de
Palmbosweg 22 strand Horst.
- lunch Restaurant "Centrum" in Lemmer
- Koffiestop in Hindelopen
- naar Hotel Wieringenmeer in Wieringerwerf hier zullen we het diner nuttigen, overnachten en het onbijt doen.

Zondag :
- vertrek om 10:00 uur vanaf hotel
- lunchstop bij Ootje Konkel
- Koffie in de haven van Marken

vanaf hier rijden we de route verder richting eindpunt in Naarden of Eemnes

Lijkt het je leuk mee te rijden geef je dan op middels een PB'tje.

In verband met de Hotelreservering sluit de inschrijving voor dit rondje eind Januari 2014.

(Deelname geschiedt geheel voor eigen risico. De organisator(en) is/zijn dan ook op
geen enkele wijze aansprakelijk voor schade die voor-, tijdens- of na de rit is ontstaan aan voertuigen en/of personen. )
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 sept. 2013 16:54 
Wordt al met al nog een duur ritje. Rondje IJsselmeer is toch gemakkelijk te doen in 1 dag??

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 sept. 2013 18:13 
Geen idee of ik dan vrij ben.
Leuk initiatief
gaat natuurlijk ook om de gezellig.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 sept. 2013 22:38 
Kan makkelijk in één dag op een CX! Ben vorige week uit Bern teruggereden naar Apeldoorn, 780 kilometer (inclusief een file van misschien wel 25km, waar ik tussendoor kon mèt Freebird er achter) in ruim 11 uur. Inclusief een bezoek van een uur aan Louis.de

Groeten Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 sept. 2013 02:57 | Aangepast door: Luclubberts 
@ Superpapa : Ja klopt is in één dag te doen, SJK ook maar toch doen ze het in drie.!

@ Honkie Tonkie : Jk krijg het idee dat JIJ OVERAL tegen bent. Toen ik hier het rondje IJsselmeer neerzette in juli schreef je dat je dat al een keer gedaan had op een Turbo. Om daarna de volgende posting te plaatsen:

"Geplaatst: 5 juli 2013 00:24

Ja Nocx, jouw naam zegt het al, je doet het niet op een CX en het is echt een hele trip op een CX hoor. Ik doe het echt geen tweede keer!"

wordt je nu niet een beetje moe van jezelf.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 sept. 2013 10:25 
Luc,

Moet je je eigen post die daaronder staat ook even vermelden.

Klopt Henk op een CX had ik het ook niet gered denk. Er zijn er maar weinig die dat halen. Pjotter is er zo een.

Je plaatst je post om samen een prachtige rit te rijden op een CX forum.
De meesten rijden dus op een CX.

Als voorbeeld. Ik heb alleen maar een CX. Heenreis vanaf Baflo naar centraal NL ( utreht ) is 200 km. terug idem. + een te maken toerrit 350 km.
Dat is op mijn CX een dagtaak, op een Pan een mooie uitstapje.

Neem niet weg, zonder dit soort initiatieven wordt het een doodse boel.

Jakob
( die het samen met de overige kosten te duur gaat vinden, maar het weer jammer vindt mederijders in life weer niet te kunnen ontmoeten.)
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 sept. 2013 11:59 
@Luc, ik heb niets tegen het rondje, maar alleen tegen de hotelovernachting, die ik niet betalen kan. Hiervoor gooi ik liever 3X mijn Silverwing vol.
Maar wat je zegt, ik rij niet mee.
Even goeie CXvrienden

Gr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 21 sept. 2013 12:58 | Aangepast door: Luclubberts 
Goed lezen Jacob :

Henk zegt eerst:
- ik heb het gedaan op een Turbo.

Maar dat is hem kennelijk niet bevallen want bijna gelijk daaronder zegt hij :

- ............... Ik doe het echt geen tweede keer!"

Om vervolgens NU weer te zeggen :
- Het kan makkelijk op één dag.

Dan krijg ik een beetje de indruk dat Henk een posting gaat lezen met in zijn hoofd
al de conclusie , "Ik ben tegen. ! Maar wat staat er eigenlijk ? ".
En dat is jammer.!

Ik zeg in het door jouw aangehaalde citaat ook dat ik het kan begrijpen dat het een hele rit is op een
CX, maar dat er mensen zijn die CX rijden en het WEL zien zitten om 6 uur op de motor te zitten.
Dat dat makkelijker gaat op een PAN is duidelijk. De rit NU is langer - hij volgt namelijk
de oude Zuiderzeedijk - dus hak ik hem in twee stukken om hem ook voor CX'ers die niet lang kunnen/willen
zitten doenlijk te maken.
Er staat ook nergens je MOET je opgeven. Er staat : Lijkt het je leuk mee te rijden geef je dan op middels
een PB'tje.
. Welk stukje uit deze zin wordt er dan niet begrepen. ?

@ Henk : Keuzes, keuzes, keuzes. het leven zit er vol mee. Maar omdat JIJ het geld er niet voor over hebt, wil dat nog niet zeggen dat het niet deugd. Ga er voortaan eens vanuit dat het glas halfvol is.

Altijd CX vrienden hoor.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 sept. 2013 15:35 
Mijn tank is minimaal half vol en daar gaat meer in dan in een glas, haha, maar jouw initiatief is prima en ga zo door!!!

Met CXgroeten
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver toto

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 21 sept. 2013 22:16 
Wat mopperen jullie nou toch op de cx. Ik ben ff naar frankrijk geweest, 12 uurtjes op de zwarte E en geen centje pijn, 4 dagen later weer terug en nog steeds geen centje pijn. tussendoor ook nog de omgeving verkend op de cx. Ik heb deze 2500 km ervaren als groot plezier.(misschien wel omdat ik nog niet verwend ben door een Pan)
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 sept. 2013 12:17 
Een mooi initiatief zo'n tweedaagse toertocht, maar voor mij te duur. Als ik een tocht rij wil ik ook rijden en niet om de haverklap op een terrasje zitten. Ik geef mijn geld liever uit aan benzine dan aan een duur bakje koffie of een tosti. Het gaat mij puur om het rijden, het genieten van de motor, de geur van koeienstront of pas gemaaid gras, heerlijk!!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 22 sept. 2013 13:32 
Lijkt me geen probleem voor je, Superpaps, om deze rit dan in één dag te rijden.
Je vertrekt van huis, zorgt dat je met de anderen om 10 uur bij het startpunt bent, en kijk, aan het einde van de eerste dag heb jij het rondje Zuiderzee er al weer op zitten........

Harmony,
Hans.
( anders is vaak hetzelfde als gewoon, maar dan iets anders )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 22 sept. 2013 16:09 | Aangepast door: Jottum 
undefined:
"Een mooi initiatief zo'n tweedaagse toertocht, maar voor mij te duur."

@Superpapa: Hoezo te duur, jij kunt thuis slapen...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 22 sept. 2013 17:59 | Aangepast door: Superpapa 
Helemaal gelijk Willem
Overnachten bij van der Valk Wieringerwerf is voor mij niet nodig. Voor de lezers die dat niet weten: ik woon in Wieringerwerf
Misschien rij ik zaterdags wel mee.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 25 sept. 2013 11:34 
Jottum, volgens mij vertel je iemand wat nieuws. !!




Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 2 Daagse Zuiderzeerit !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven