Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Veluwe rit 2.0 voor de 3e keer gereden!!

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 okt. 2013 23:58 
Heey Allen,

Toen ik de Veluwe rit 2.0 voor de eerste keer samen met HansV reed had ik al zoiets van, die kan ik wel eens vaker rijden! Het grote succes de week erna bevestigde alleen maar mijn eerste gedachte!!

Ina bood haar moeder een (auto) toer tochtje met koffiestop en eten aan voor haar verjaardag en gezien het nu vakantie is moest dat vandaag gaan gebeuren!

Dus toverde ik de prachtige route van Hans weer uit de TomTom en ook nu was dat een groot succes! Dit keer in geweldige herfst kleuren en hier en daar wat vochtige wegen maar het weer zat goed mee!

Hierbij wil ik, mede namens vrouw en schoonmoeder, HansV nogmaals bedanken voor de inspanning die hij heeft gehad om deze prachtige tocht te maken!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 22 okt. 2013 10:54 
Ha, leuk! De Veluwe rit 2.1
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 okt. 2013 11:24 | Aangepast door: theojansen 
Goed idee Erik! Ook voor niet-motorrijders zo'n route rijden. Ga ik ook eens doen met de Bikkelrit, (als het tenminste lukt met de auto over die bochtige weggetjes.)
theoj

Gefeliciteerd nog met je schoonmoeder.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 okt. 2013 23:25 | Aangepast door: Hansv 
De Veluwerit mag ook gereden worden met de auto. Daar zijn geen regels over.

En ik wil best geloven dat de bossen met de herstkleuren er prachtig bij staan.

Ook wij willen met mijn schoonouders binnenkort een herfsttochtje maken, en dan ook per auto. We passen niet allemaal op één motor.........


Harmony,
Hans.
( die herfstkleuren ook mooi vind vanuit de auto )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 okt. 2013 20:33 
Hoi Hans .
Als je er 3 meekrijg(en dat lukt ) kunnen ze gewoon achterop zitten lol

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Veluwe rit 2.0 voor de 3e keer gereden!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven