Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

500 euro challenge 2014

 
 
Pagina  Pagina 4 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende »

Schrijver chantal

Bestuur 
#46 | Geplaatst: 7 mei 2014 10:04 
Jottum,

tegen de kou ipv op een luchtbed op zo'n zelf opblazend matje slapen. luchtbed is kouder heb ik gemerkt. en idd een goede slaapzak. ook schijnt het beter voor je rug te zijn dan een luchtbed. ik weet wel dat ik dan geen last heb van mn rug en heerlijk slaap en het warm heb. terwijl op een luchtbed vroeger had ik het idd ook koud en kreeg ik na een paar nachten toch last van mn rug...en natuurlijk is de tip van hans ook super, altijd lekker om in een voorverwarmd bedje te kruipen.

verder mannen ziet het er super uit hoor. het is dat werner al plannen had anders was hij zeker met jullie mee geweest maar ja de 11steden rit gaat voor

mocht ik het tegen die tijd vergeten alvast veel plezier

gr chantal (die dit jaar voor eerst de 11 steden rit gaat proberen te rijden)

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#47 | Geplaatst: 7 mei 2014 12:03 
Dank voor de tips, zal ik zeker meenemen. Ik moet nog naar een kampeerwinkel voor wat spulletjes. Ik kijk dan ook naar een zelfopblazend matje. Daar zit isolerende schuim in zeker? dan hoef ik mijn isolatiematje niet mee te nemen, scheelt weer ruimte.

Onderweg naar huis van het kampeerweekend kwam ik op DE oplossing om alle bagage mee te kunnen nemen. Genialiteit zit in de eenvoud wordt wel eens gezegd. Dit is een geniaal idee.... (cliffhangert). Ga ik de komende tijd uitwerken.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver borisz
Forum Lid 
#48 | Geplaatst: 7 mei 2014 12:21 | Aangepast door: borisz 
Ben nu wel erg benieuwd wat DE oplossing nu werkelijk is!!!!
Voor de info over de slaapmatten, ik slaap al jaren op een self-inflatable van maar liefst 10cm dik. Al meerdere malen gekampeerd met vorst. Het enige dat bij mij kou veroorzaakte was de te dunne slaapzak. Bij mij blijft de rug altijd warm.
Ik heb DIT matje mee (extra lang en extra breed)het is een groot pakket om meet te nemen maar comfort is enorm. Als je een self-inflatable koop zorg er dan voor dat je een lange uitvoering hebt (een voet erbuiten resulteert al in koude poten). Het is wel even wat duurder dan een luchtbedje, maar met de vorige mat (10cm eigen merk van de Vrijbuiter) heb ik 15 jaar gedaan.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver beinhart

Bestuur 
#49 | Geplaatst: 7 mei 2014 14:53 
ja borisz,

zoiets hebben wij ook, met daar omheen nog een nog een soort hoes dat het geheel iets dikker is.

jottum tegen kou helpt ook; lekker dicht tegen elkaar aankruipen, hoewel dat ligt helemaal aan het gezelschap

ja echt wel balen dat dit met het pinksterweekend nog onderweg is, want ik had heel graag meegewild, de motor stond hier al en koste me allen maar de overschrijvingskosten.

groetjes werner (volgend jaar beter)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#50 | Geplaatst: 7 mei 2014 21:02 
Heee de Waard zit hier vlakbij in Schagerbrug. Ga ik daar eens kijken! 't Is inderdaad knap aan de prijs maar als ik goed kan slapen is me dat wel waard.

Tsja, tegen iemand aankruipen is een goede oplossing. Ik ben erg kritisch hierin. Degene waarbij ik tegen aan wil kruipen gaat nou net niet mee...

En dit lijkt me ook zo'n gedoe, moet ik ook weer een grotere slaapmat hebben
Warm slapen
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#51 | Geplaatst: 19 mei 2014 00:13 | Aangepast door: kwaker 
Borisz Wat heb je no achter dat zwarte gevaarte hangen

ps ik denk niet dat je nog ruimte nodig heb met die caravan erachter maar anders kan je de kuip ook nog vol proppen !!

Schrijver borisz
Forum Lid 
#52 | Geplaatst: 19 mei 2014 03:23 | Aangepast door: borisz 
Achter het zwarte monster hangt het onderstel van een Schuring aanhanger. Daar heb ik een Thule dakkoffer op gemonteerd. Je kan dus zeggen dat ik een cx met een kofferbak heb.

Twee weken geleden proef gedraaid met het "testweekend" en ik kan je vertellen dat alles meekan. Tent, tafel, tarp, stoel, slaapmat en -zak, laptop, kleding en gereedschap.

Over twee weken zijn we al "on the road". Ik kan je eigenlijk niet vertellen hoeveel zin ik in de challenge heb!!!!!

Zit nog wel met regelmatig doorbrandende hoofdzekering. zal vanmiddag eens op onderzoek uit. Heb jij misschien een donkerbruin vermoeden waar de fout kan zitten Kwaker?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#53 | Geplaatst: 19 mei 2014 07:58 
Doorgebrande hoofdzekering? Dat is een heel heftige sluiting. Wat nogal eesn voorkomt bij onze ouwe beestjes is dat de kabelboom voor langs het balhoofd een doorgeschuurde isolatie heeft.
Hoeft niet per sé daar, want doorgeschuurde isolatie kan overal zitten. Maar die plek heeft wel het meest te lijden.

Harmony,
Hans.
( heeft het eerder gezien )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#54 | Geplaatst: 19 mei 2014 08:49 
De start komt nu toch wel ras dichterbij. Daarom vond ik het nu toch wel hoogste tijd om even een nieuwsberichtje op de homepage te plaatsen. Hoop dat probleem met de zekering opgelost wordt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver borisz
Forum Lid 
#55 | Geplaatst: 20 mei 2014 01:04 
Hey Coenox,

Bedankt voor de eervolle vermelding op de homepage. Morgen even verder klooien met de storing. Ik nem de aanwijzingen van Hans ter harte en ga vol goede moed de Polaris verwijderen zodat ik overal goed bij kan.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#56 | Geplaatst: 20 mei 2014 10:44 
Hee Coen leuk, dank je!
Ik ben nog druk bezig met mijn bagagesysteem en zit nu met een brandblaar op mijn vinger te typen (als je iets last wordt het heet weet ik nu...)
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver jakob

Forum Lid 
#57 | Geplaatst: 20 mei 2014 10:51 
hoe ziet iets eruit Jottum ?

Die brandblaar kan ik zelf wel een beeld bij vormen
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#58 | Geplaatst: 20 mei 2014 11:10 


Volgende week de onthulling!
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#59 | Geplaatst: 20 mei 2014 11:52 
Borisz,

Voordat je heel fanatieke dingen gaat doen even dit:
Ik heb een paar jaar geleden me het habbiboebi gezocht naar een sluiting. Soms wel, soms ook weer niet.
Gek werd ik er van ( is nog te merken)
Het bleek uiteindelijk de linker schakelunit te zijn, de PA schakelaar die daar zit was losgekomen uit de houder, en maakte contact met het daaronder zittende stuur. : resultaat : FLITS.
Het verhaal van de
SLUITING
staat onder de link. Met een mooi foto-tje.

Harmony,
Hans.
( geeft zoveel informatie als kan, en soms wel te veel )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver borisz
Forum Lid 
#60 | Geplaatst: 20 mei 2014 12:45 
HAns, bedankt voor de tip. Het kan heel goed zijn dat daar de oorzaak zit, de PA doet het namelijk niet. Goed mogelijk dat de draadjes gewoon los liggen. Ik heb vanochtend wat draden nagekeken maar kon daar niks abnormaals vinden.
Nu eerst ff werken en morgen maar weer verder puzzelen
Wie later remt is langer snel!

Pagina  Pagina 4 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 500 euro challenge 2014

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven