Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

500 euro challenge 2014

 
 
Pagina  Pagina 5 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende »

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#61 | Geplaatst: 21 mei 2014 22:04 
Net mijn bagagesysteem afgemaakt. In al mijn enthousiasme even niet opgelet op de breedte. De motor is nu 1.03 m. Hoe breed mag een motor eigenlijk zijn?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver jakob

Forum Lid 
#62 | Geplaatst: 21 mei 2014 22:13 | Aangepast door: jakob 
volgens wetboek wordt je beboet bij breedte meer als 1,10 mtr.
wettelijk mag 1.00 mtr.

als ik de ambtelijke taal tenminste goed begrijp

zie bijlage

URL
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#63 | Geplaatst: 21 mei 2014 22:39 | Aangepast door: Hansv 
Maximale breedte is dacht ik één (1) meter.

Dat daargelaten zit het venijn natuurlijk weer in de staart. Waar het over vrachtwagens en hun hoogte gaat, in de laatste alinea van de door Jacob aangedragen wettekst, daar staat:

Er zijn landen binnen Europa waar het is toegestaan om met voertuigen te rijden die hoger zijn dan 4 meter. In Nederland wordt conform de EG-Richtlijn 96/53 een maximale hoogte van 4 meter toegestaan. Omdat veel tunnels en viaducten op deze hoogte zijn afgestemd komt het met enige regelmaat voor dat te hoge buitenlandse voertuigen een zogenaamde hoogtemelding bij een tunnel veroorzaken of zich klem rijden onder een viaduct. Om dit bij het verlaten van Nederland te voorkomen, moet een ontheffing bij de RDW worden aangevraagd en moet de daarin voorgeschreven route worden gevolgd.

Ben ik nou gek of moet daar BINNENKOMEN staan, in plaats van verlaten?

Harmony,
Hans.
( wiens motor met kuip minder dat één meter breed is, en met de hoogte valt het ook wel mee. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#64 | Geplaatst: 22 mei 2014 05:29 | Aangepast door: beinhart 
jottum,

een motor mag breder zijn dan 1 meter, want anders zou ik met 't slagschip de weg niet meer op mogen? geen enkele gl1500...

groetjes werner (breedste punt iets meer dan 1.10)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Teto

Forum Lid 
#65 | Geplaatst: 22 mei 2014 05:51 
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver sieds

Forum Lid 
#66 | Geplaatst: 22 mei 2014 08:44 
Volgens de 2 tabellen hierboven mag je nog 97 cm breder
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Teto

Forum Lid 
#67 | Geplaatst: 22 mei 2014 11:01 
Volgens mij mag je 2 meter breed en 2,5 meter hoog
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#68 | Geplaatst: 22 mei 2014 11:55 
Tnx! Dagen jullie me nu uit?

Met deze afmetingen zou ik er ook nog een zeil op kunnen zetten.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver borisz
Forum Lid 
#69 | Geplaatst: 22 mei 2014 12:42 | Aangepast door: borisz 
undefined:
Het bleek uiteindelijk de linker schakelunit te zijn, de PA schakelaar die daar zit was losgekomen uit de houder, en maakte contact met het daaronder zittende stuur. : resultaat : FLITS.Het verhaal van de SLUITING staat onder de link. Met een mooi foto-tje.



Zo, na een paar dagen wat zwak, ziek en misselijk te zijn geweest had ik vandaag weer de energie om nog eens op zoek te gaan naar die vermaledijde zekering-vreter-storing.
Hans, Ik kan je zeggen dat je voor mij de "kampioen-storingzoeken-op-afstand" bent geworden.
Het was inderdaad het PA knopje wat losgeraakt is van de rest. Zie hieronder het bewijs. Nu nog een schakelaar uit het magazijn trekken en ik ben weer los!!!
schakelaar
Wie later remt is langer snel!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#70 | Geplaatst: 22 mei 2014 13:14 
voor Hans! Fijn dat het opgelost is.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver borisz
Forum Lid 
#71 | Geplaatst: 26 mei 2014 11:54 | Aangepast door: borisz 
Het gaat hard, nog maar 5 dagen. Im de Alpen zijn er nog een paar wegen gesloten. De Silvretta Hochalpenstrasse is nog dicht, evenals de Kleine St Bernhardpas. De temperaturen lopen gelukkig snel op in het alpengebied, met een beetje geluk is alles open als we onderweg zijn.

Voor de mensen die onze bonte circusstoet in levende lijve willen bewonderen op zaterdag 31 mei, dan kan dat op een paar plaatsen.
In Leeuwarden. Mochten er mensen zijn die vanuit Leeuwarden een stukje mee willen rijden (of onze creaties willen bewonderen); we vertrekken vanaf de Mc Donalds in Goutum om 07:00uur (best vroeg). We rijden dan naar onze eerste stop, http://goo.gl/maps/4L6Wh waar we Smoelwerkje ontmoeten rond een uur of 8. We rijden dan door naar Maarheeze.

De start van de Challenge is bij Maarheeze: http://goo.gl/maps/xMXW1. De bedoeling is dat de deelnemers hier tussen 10 en 11 uur verzamelen.

Om 11:00 uur rijden we dan gezamenlijk naar de camping in Echternacherbrück. Route dag 1: http://goo.gl/maps/wy2Oq. Mochten er nog mensen zijn die deze dag met ons mee willen rijden dan zijn jullier van harte welkom! Op de camping is ook vast nog wel een plekje vrij.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver beinhart

Bestuur 
#72 | Geplaatst: 26 mei 2014 15:56 
hee borisz,

de eerste stop en het vertrekpunt zijn hetzelfde? blijven jullie vanaf 8 uur bij smoelwerkje staan tot 11 uur dan of klopt er hier iets niet?

als het weer meezit wil ik jullie wel uit komen zwaaien maar dan moet ik wel weten waar om hoelaat, anders sta ik voor jan met de korte achternaam te zwaaien hahaha

groetjes werner (mijn 500euro barrel is verkocht en maakt hier nu de buurt onveilig haha)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver borisz
Forum Lid 
#73 | Geplaatst: 26 mei 2014 16:49 
Tekst is speciaal voor jou aangepast werner!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver MAST

Moderator 
#74 | Geplaatst: 26 mei 2014 16:54 
Ik snap de verwarring bij Werner wel Borisz, de link naar google maps waar je "smoelwerkje"op gaat pikken, is dezelfde als waar de start van de challenge is in Maarheeze.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver borisz
Forum Lid 
#75 | Geplaatst: 26 mei 2014 19:10 
Hey Marcel, nu snap ik de verwarring. Valt nog niet mee dat knippen en plakken!
Wie later remt is langer snel!

Pagina  Pagina 5 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 500 euro challenge 2014

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven