Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

500 euro challenge 2014

 
 
Pagina  Pagina 7 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende »

Schrijver borisz
Forum Lid 
#91 | Geplaatst: 31 mei 2014 20:40 
Hey Werner, mooi dat je er was. We zijn gearriveerd in Echternacherbruck. alles ging goed onderweg. jottum is nog niet in da house. nu eerst schnitzel en bier.
bis Morgen!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#92 | Geplaatst: 1 juni 2014 09:33 
Hoe gaat het nu met de koffers van Jottum? Blijft de boel stabiel?

Succes met de volgende etappe!!!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver borisz
Forum Lid 
#93 | Geplaatst: 1 juni 2014 21:45 
update: Jottum had bij aanvang een bagagaprobleem. Koffers zijn verwijderd en hij is alleen naar Luxemburg gereden. Hij heeft zich vanochtend weer bij de groep gevoegd. we zijn vandaag naar wolfach gereden via de noordelijke vogezen. geen pechgevallen tot nu toe.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#94 | Geplaatst: 2 juni 2014 17:19 
Helaas ging het niet lukken met koffers. Jammer hoor, ik vond het een mega idee. Het was te gevaarlijk om door te rijden. Om drie uur smiddags reed ik weg. Half tien camping gevonden ongeveer 80km van de rest. Om 8 uur de motor gestart om daarna om half elf de rest te ontmoeten. Oplossing gevonden door koffers er af te halen en tassen te gebruiken.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver borisz
Forum Lid 
#95 | Geplaatst: 2 juni 2014 18:45 
Gisteren een heerlijke rit naar Wolfach gehad. eerst een stuk Autobahn en daarna door de noordelijke Vogezen, de Rijn overgestoken en de B500 genomen naar Wolfach. Lekkere route met mooie vergezichten. Vandaag een rustdag. Motormuseum(pje) bezocht. Straks een aan de BBQ!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver borisz
Forum Lid 
#96 | Geplaatst: 3 juni 2014 06:47 
zojuist wakker geworden. Iedereen hier is nog in diepe slaap en Mitkah lijkt elke nacht wel een vrachtwagenlading kubb-spellen te zagen. Ik draai me nog een keer om maar kan eigenlijk niet wachten om weer verder te mogen rijden!
De reis gaat straks van Wolfach naar de Walensee.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver sieds

Forum Lid 
#97 | Geplaatst: 3 juni 2014 09:22 

Hou ons op de hoogte Sjoerd
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver borisz
Forum Lid 
#98 | Geplaatst: 3 juni 2014 14:31 
Vanochtend vertrokken uit /wolfach met mooi weer. Bij Triberg zaten we echter in de regen. Nu in Waldshut Tingen voor de lunch. Auke weer opgepikt. De mensen zonder kuuipwerk zijn doorweekt. De Polaris houdt zich echt goed. Zelfs mijn voeten zijn droog!!!!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver borisz
Forum Lid 
#99 | Geplaatst: 5 juni 2014 21:11 
Vanochtend om 7 uur was het vertrek van het gezelschap uit Leeuwarden. Borisz, Mr. Helicopter en Auke Artskjid vetrokken op 2x een cx 500 en een BMW r850R.
Om 10 voor 7 ging de telefoon: Auke had gelijk een startprobleem, de chokekabel was geknapt. Maar na enig aandringen met de startknop en het gashandle liep het ouwe ding toch weer.
Het eerste deel van de reis ging naar Heerde waar Smoelwerkje ons bij zich ging voegen.
De reis ging daarna naar het grote verzamelpunt bij Maarheeze.
Gelukkig was er iemand gekomen om ons uit te zwaaien. En niet de minste: Werner Beinhart met Roy en zijn Rat. Een mooier vertrek konden we ons niet wensen!

Werner's Rat:
Werners rat

Daarna ging de reis verder in de richting van Meerssen waar we getrakteerd werden op koffie met vlaai door Vincent (ooit eens 1 avond bier mee gedronken op de RDGA).


Vincent bedankt voor de koffie en de heerlijke vlaai!!
vlaai

Vincent heeft een heel stuk met ons meegereden, de Eiffel is immers zijn achtertuin! Na een kilometer of 100 hebben we afscheid genomen en is Vincent teruggegaan. We zijn doorgereden naar Echternach waar het kamp werd opgebouwd.

kamperen in Echternach.
kamperen


Helaas is Jottum door zijn bagageproblemen niet meer op de camping aangekomen. hij heeft zich de volgende dag bij ons gevoegd, Welkom Jottum!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver borisz
Forum Lid 
#100 | Geplaatst: 5 juni 2014 21:16 
Vanochtend vertrokken om een uur of 12. Eerst een stuk snelweg gereden met de hele groep. Best errug saai, maar soms onoverkomelijk. Gelukkig viel de regen mee en konden we na een dik uur de Autobahn verlaten. Na een stuk door de noordelijk Vogezen zijn we de Rijn overgestoken en kwamen we aan op de B-500. Wat een mooie weg. En wat wordt er daar op bepaalde stukken hard gerden. We kunnen ze allemaal niet bijhouden met ons ouwe meuk, maar dat is niet verwonderlijk met die ouwe meuk. Op een rustplek langs de B-500 even pauze gehouden en wat fotos geschoten.

Rust.
rust


Kneedownen van de locals.
kneedown

Wat een mooi gebied. Nu gauw de tenten opzetten en kijken of we nog een schnitzel kunnen scoren in Wolfach. Op de eerste rustdag in Wolfach hebben we nog een prive museumpje bezocht. Erg leuk.

museum
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#101 | Geplaatst: 9 juni 2014 14:35 
Vanwege het warme weer rijd ik nu cabrio, dwz de voorruit is er nu af. Afkoeling door rijwind maakt het wat draaglijker. Rijden van passen is leuk! Nu ik het truukje door heb mag de swingape werken. Hij trekt de hele boel toch weer iedere keer de haarspeldbocht door. Verbazingwekkend! Sommige afdalingen zijn zo lang dat ik nog eens bij de orks uitkomt...
Afgelopen week bijna 2000. km gereden op 1,3liter olie.
Vandaag een rustdag. Lekker chillen bij 31 graden onder een boom. Wat een naar leven toch...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver borisz
Forum Lid 
#102 | Geplaatst: 14 juni 2014 19:44 
Vandaag van La Mouche naar Echternach gereden. Op de camping is de score opgemaakt en we hebben een winnaar. de uitslag is als volgt:
Auke Artskjid (honda cx500) 181
Sjors078 (honda cm400) 161
Borisz (honda cx500). 166
Jottum. (honda cx500). 164
Crazy987. (bmw k100). 155
smoelwerkje (kawa gpz500). 147
zeepok. (honda cb750). ???
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#103 | Geplaatst: 14 juni 2014 21:50 
Fijn dat er een Honda CX500 rijder bovenaan je scorelijst staat. Mara ik heb (wegens verregaande luiheid, onoplettenheid of nog wat anders) gemist waar het om gaat. Kilometers? Sigaretten? Gemiddeld aantal vloeken per rit? Maximum snelheid de berg af?

Overigens: als je de route aanpast, kun je nog Vechta meedoen....


Harmony,
Hans.
( heeft al wat spul klaar staan )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#104 | Geplaatst: 15 juni 2014 22:04 
Het gaat om punten Hans.
Vandaag was ik om 18:00 uur thuis. Ruim 3.500 kilometers verder. De enige storing die ik had was een kapot achterlichtje en een remlicht die het soms wel en soms niet deed. Morgen olie checken. Tot nu toe 2 liter verbruikt. Vandaag enkele honderden km's snelweg gereden, wordt 'ie dorstig van.
Wat een avontuur!
Gauw de foto's uploaden...
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver MAST

Moderator 
#105 | Geplaatst: 16 juni 2014 19:23 
Het gaat om punten Hans
Net als Hans ben ik benieuwd hoe die punten dan verdiend zijn. De meeste km zonder storingen? Wie kan het hardste schreeuwen? De meeste liters benzine verstookt? Het hoogste olieverbruik per 1000km?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 7 van 10:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 500 euro challenge 2014

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven