Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Treffen Wornitz gaat niet door!!

 
Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2014 10:45 
Beste motorvrienden,

Ik was me alweer aan het verheugen om naar het CX-treffen te gaan in Wornitz (Zuid-Duitsland) maar wat schetst mijn verbazing, het treffen zal niet meer plaatsvinden (zie onderstaande bericht).

Heel jammer want wat was het altijd gezellig en wat is het daar mooi rijden.

Moderator@ graag treffen verwijderen bij 'ritten, tochten en evenementen'.

Groet,

Stephan (uit het uiterste Zuiden)

Bericht CX-freunde:

Es wird kein weiteres Treffen stattfinden.
Die unterschiedlichen Interessen von uns sowie die räumliche Entfernung untereinander haben uns diesen Schritt machen lassen.
Es gab viele schöne Erlebnisse mit und ohne Regen. Die Wörnitz-Konstante wurde geboren!!
Wir haben viele nette, liebe und auch CX-verrückte Menschen kennen gelernt, und immer war viel Spaß dabei!
Wir möchten uns für eure Treue in all den Jahren bedanken und wünschen Euch immer eine trockene Wasserpumpendichtung und allzeit gute Fahrt.

Eure Süddeutschen CX-Freunde
Jonny, HJ, und Tobias

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2014 12:27 
Jammer, het stond in mijn agenda, we houden dus wat litertjes benzine over voor Villa Löwenhertz?
Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2014 13:19 
Echt jammer. Ik vond dit een erg gezellig kleinschalig treffen. En op een hele leuke plek.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 mei 2014 14:10 
Hmm dat is gewoon balen, stond toevallig wel in de planning.
Vond het net als SJK en Zwitserland een treffen dat een erg gezellige en een niet gedwongen sfeer had, een echte familie treffen, maar dan onder de cx rijders.

Ging er graag naar toe.

Dan maar weer proberen naar de Zwitserse Treffen te gaan. Coen?

Jammer.
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 mei 2014 18:18 | Aangepast door: sieds 
Ach, blijven 2 mooie treffens over, Vechta en SJK.

En mocht je toch 1300 km willen rijden voor een weekend, dan kan dat ook naar Denemarken:
Dit jaar 1-3 augustus:
Lurendalsvej 3, 6580 Vamdrup.
Of 1500 km voor één weekend dan ga je naar Zwitserland
Fr.05. – So.07.Sept.
6tes CX / GL – Treffen
Helaas kan ik mijn pensioen maar één keer uitgeven
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 11 mei 2014 22:20 
Het niet meer doorgaan van Wörnitz is echt wel een gemis. Het was weer heel anders dan andere treffens. Overigens heb ik het weekend Zwitserland ook al gedaan, maar is kwa planning (vlak na vakantie en SJK een beetje onhandig. Denemarken valt in de vakantie. Wörnitz kon ik vanuit het vakantieadres in Frankrijk nog doen, maar Denemarken is echt onhandig. Misschien maar even info over het Franse treffen zoeken.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 12 mei 2014 11:42 
das jammer, ik was er nooit geweest
maar waar is dat treffen in zwitserland ergens? dat ligt wel in mijn vakantie...

groetjes werner (gaat wel op een ''vreemde'')
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 12 mei 2014 14:35 
Werner,

Het treffen in Zwitserland is bij de Bodensee, Täschliberg. Dit is een klein treffen en er is een wachtlijst voor. Als je al eerder bent geweest krijg je voorrang. Zie Stammtisch Bodensee
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 13 mei 2014 10:11 | Aangepast door: beinhart 
hoi coen,

dus als je daar aankomt zonder te vragen word je gewoon geweigerd na 1500 km rijden?

groetjes werner (weet niet of ik daar dan uberhaupt wel heen wil)

ps, dan heet het niet cx-treffen maar prive meeting volgens mij (alleen op uitnodiging staat er dan bij)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 13 mei 2014 12:50 | Aangepast door: coenox 
Hoi Werner,

Tja, Zwitserland he?

Het is niet alleen op uitnodiging, maar je moet je aanmelden. Het wordt georganiseerd door een heel aardig Zwitsers echtpaar. De camping is bij een boerderij en die heeft een binnenruimte voor als het slecht weer is. Er mogen niet meer mensen komen dan de binnenruimte toelaat. Dat heeft vast met veiligheid en zo te maken. Ze kijken bij de aanmeldingen eerst wie er al eerder zijn geweest en als er dan plek over is kunnen er daar ook een aantal van komen. Voordeel: als je eenmaal geweest bent heb je voortaan voorrang.

Het is wel een heel gezellig treffen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 13 mei 2014 17:01 
coen,

Dan ga ik me dus niet aanmelden. Zit al bij zo'n selectief groepje waar je lid van moet zijn om naar sommige evenementen te mogen komen, alleen op uitnodiging dus, en dat is soms helemaal niet zo'n gezellig...

Groetjes werner (genoeg andere evenementen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Treffen Wornitz gaat niet door!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven