Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2014

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2014 20:34 
Morgen over een week is het grote CX treffen in Duitsland, in de plaats Vechta, niet al te ver over de grens.
Ik ben van plan die kant uit te gaan. Zijn er nog mensen / mede-CX-ers die ook die kant uit gaan? Anders sta ik daar helemaal alleen met m'n tentje


Harmony,
Hans.
( die denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jakob

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 juni 2014 22:05 | Aangepast door: jakob 
ikke kom ook, met mijn vaste motorVechtamaatje/zoon Jurgen.

weer gezellig in een tentje, kamp Holland en zelf marshmallow`s roosteren boven een groot mooi kampvuur.
Jurgen gaat weer schaken met zijn Duitse vriendinnetje ( dochter van onze Duitse onderdelenman ) en verheugd zich weer op de gezamenlijke toertocht onder begeleiding van een Duitse politiemotormuis .

gaat weer gezellig worden, en weer eens wat anders dan die k....l....o..t...e.. voetbalpraat
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 12 juni 2014 22:49 
Staat bij mij ook in de planning. Ik kan alleen pas vrijdag middag rond 16.00 uur vertrekken. Hoop er rond 19.00 uur te zijn.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 juni 2014 00:52 
Ik vertrek vanuit ede ongeveer 18.00....moet tot 17.00 werken

Dus wel vrijdag...houd het bier maar koud.

Gr mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 13 juni 2014 00:58 
Wij gaan vrijdagochtend. Als alles goed is komt Trevor donderdag bij ons overnachten en rijdt vrijdag mee. Langzaam aan, Lieke neemt de aanhanger mee en Stephanie rijdt mee op de 125 cc Rebel. Zelf noodgedwongen met de auto.

Coen
(Die blij is dat hij het niet hoeft te missen)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 juni 2014 01:32 
Mooi toch allemaal.....Coen....dat je het niet hoeft te missen.
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 13 juni 2014 05:30 
wij komen ook,

ik zonder roy want helaas is op motorcamping ''the rose'' dit jaar echt geen honden meer toegestaan. dus chantal komt in volle bepakking zoals ze de 11stedentocht heeft gereden...

groetjes werner (ik neem peter koffie mee)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 juni 2014 12:15 
En natuurlijk ben ik ook van de partij!! Ik neem ook buurman Arie, motormaatje Sjaak en neef Jan mee naar Vechta!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver chantal

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 13 juni 2014 13:06 
yup zoals werner al zei ik ga in volle bepakking... aanhanger, sorca, roy en spullen voor ons 3. ik vertrek in de ochtend zodra ik hier alle diertjes eten heb gegeven. wil er optijd zijn en hopen dat de tent al staat als we aankomen wel op plek waar we vorig jaar ook stonden he???

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 13 juni 2014 13:14 | Aangepast door: Engeltje 
Wij willen om 8.00 uur gaan rijden... over Ede om Hans om 9.00 uur op te pikken... (of degenen die daar of onderweg op de route willen aansluiten)
(Wist hij nog niet en moet dus de toestemming nog krijgen... dus Hans..9.00 uur oké?) Ik wil er ook graag vroeg zijn.....

Wat Coen zei... Trevor rijdt mee...dus Chantal als je om 8.00 uur hier kan en wilt zijn... zou het leuk zijn als je aansluit. .het is immers ons jaar van de dames...

Ik hoor het wel..
Hoe meer zielen. ..uuuh CX-en, hoe meer motorlawaai uuuhhh vreugd)

Lieke
(Die Mr. Popper ook weer op 'onze' hoek wilt hebben... dus Werner... afzetlint meenemen pliessssss....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver dirk413
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 13 juni 2014 13:19 
ook ik ben weer van de party!
vertrek met een maat zo rond 10.30 uit deventer..
gaan binnen door naar Vechta en dan Zondag door naar Hamburg..

rij voorzichtig
dirk

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 13 juni 2014 15:47 
nou lieke daar ga ik voor zorgen hoor dat ik om 8u bij jullie ben...heerlijk gezellig zo met zn allen rijden.

heb er nu al zin in

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 13 juni 2014 23:32 
Lieke, Coen,

Om 09:00 op de carpoolplaats langs de A12. Moet wel lukken, denk ik. Ik kan in elk geval een uurtje langer blijven slapen als jullie....

Route: heeft iemand een idee?
Zelfde als vorig jaar misschien ?
Aantal stops wat nodig is? Vertel uw wensen......

Harmony,
Hans.
( Ede-Vechta, 't kan op zoveel manieren.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 14 juni 2014 08:51 
dan wil je zeker weten hoelang we op een tank kunnen rijden.... ik 150 km, max 160 en dan moet ik op reserve...(kan hem alleen niet opbokken om te tanken ivm aanhanger dus hoop dat dat niet veel uitmaakt met aantal km. naar friesland ben ik er op blijven zitten en heeft werner getankt en betaald hahahah)

route maakt mij niet uit. aantal stops ook niet als de honden maar ff eruit kunnen zo nu en dan.

en we zijn al aan het aftellen... nog 6 nachtjes slapen

Schrijver udent

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 14 juni 2014 10:37 
Ik rijdt vrijdag avond of zaterdag morgen weg, moet werken tot vrijdagmidag 1700 uur.
Gr Theo
theo cx ds

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2014

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven