Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van Vechta 2014

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 juni 2014 17:51 | Aangepast door: sieds 
Als laatsten vertrokken Henk en ondergetekende van de camping en namen het neefje van Willem nog mee tot Emmen.
(Henk had nog wat vergeten is weer terug via Apeldoorn gereden om morgen richting de Dolomieten te vertrekken)
Het was een gezellig weekend maar toch weer anders dan voorgaande jaren: minder mensen en motoren en ik moest het zelf wat rustiger aan doen.
Op het hoogtepunt telde ik zo'n 150 CXen en 50 andere motoren. Het totaal aantal personen zal wel meer geweest zijn.
Al met al een respectabel aantal.
Ik vind wel dat er wat te weinig zitplaatsen bij de bar overblijven als die Duitsers de biertafels weghalen voor hun eigen partytenten.
Al met al is en blijft dit een mooi weekend in een hele mooie omgeving.
Ga zo door CX/GL Freunde von Weser / Ems / Elbe

Groeten Sieds die nog door de Duitse politiemotor werd aangereden (beetje schade gelukkig)
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 22 juni 2014 19:58 
Ja, ik ben ook weer terug van een weekendje Vechta. Vrijdag met Michael samen over de snelweg. Dat ging lekker vlot! Daarna tent opzetten en aan het bier, oude bekenden begroeten, opwarmen bij het kampvuur want het was best fris. Laat naar bed, vroeg weer op.
Mooi maar een beetje nat ritje onder leiding van Sieds (dank)over hele kleine weggetjes en zelfs een stukje onverhard. Deed me denken aan de ritten van de ( niet meer bestaande) MTC de Keirijders, waar altijd wel een stukje onverhard in zat. Visje eten bij de Dummersee. Een echte zee volgens Sieds want het was eb.
Onder politie begeleiding weer naar Vechta. Blijft een aparte ervaring met zoveel motoren overal door het rode stoplicht of over voorrangs kruispunten te kunnen doorrijden. En in een lange bocht kan je de sliert motoren goed zien.
s avonds de prijsuitreikingen. En de voetbal wedstrijd Dui- Gha gekeken.
Vanmorgen de spullen weer ingepakt. Met zijn allen op de foto en toen binnendoor weer naar huis. Ik kwam Wouter nog tegen bij Lingen. Ik had hem blijkbaar ergens ingehaald toen hij stond te tanken.
Rond 15.00 was ik weer in Amersfoort.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 juni 2014 20:42 
Het was weer uitstekend in "Vechta" , jammer, dat Sieds mijn vergeetachtigheid aan de groye klok heeft gehangen, weer een gigantische deuk in mijn ego....., maar morgen vertrek ik dan toch naar Italë, de Dolomieten, nee Sieds, geen mietjes......

Groeten Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 juni 2014 21:28 
Hello boys and girls,

850 kilometer en enkele sterke verhalen rijker ben ik weer in het Zuiden beland. Ja, ook deze keer reed ik de warmte tegemoet en wel van 16 graden in Lingen naar 21 in Maastricht.
De route terug was fantastisch en na 6 uurtjes rijden weer lekker thuis.

Het was ook deze keer een gezellig samenzijn met mijn CX-familie ofwel helemaal top.

Groet,
Stephan (uit het uiterste Zuiden)

Schrijver jakob

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 juni 2014 21:38 
om in het uiterste Noorden te komen vergt helemaal binnendoor rijdend 3 uurtjes heerlijk sturen.
alles al weer uitgepakt, en nu nagenietend buiten bij de vuurkorf.
Jurgen vond het wel jammer dat er dit jaar eigenlijk geen leeftijd genoten waren, maar heeft zich met de "oudjes" toch opperbest vermaakt. ( en z`n ouweheer ook )

Zijn er dan niet meer CX mannen met jeugdige kids ??

groeten oet Grunn,
Jakob & Jurgen.
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 22 juni 2014 22:17 
Ook wij zijn weer thuis, na een weer geweldig weekend. Zelf helaas niet op de motor helaas, vanwege de aanrijding van een paar weken geleden. Wel Lieke op de witte Silverwing en Stephanie voor het eerst op haar eigen motor. Extra respect, zo'n afstand op een 125 cc. Helaas laten de recente wijzigingen in het rijbewijs niet zwaarder toe.

Terugreis ging niet zonder slag of stoot. Na 35 kilometer begaf de gaslkabel van Michael zijn GL500 het. Samen met Erik E de trekkabel vervangen door de duwkabel. Kostte even wat tijd, maar toen konden we verder. In Nordhorn nog even wat getankt en gegeten. De prolink van de GL van Lieke is niet goed meer, daardoor laag met aanhanger. Gevolg: zijstandaard vast tussen de straat en de motor, en in een poging deze in te klappen ging Lieke bij het benzinestation om. Even schrikken, maar geen zichtbare schade. Mede dankzij de achtervalbeugels die er net op zitten. Vervolgens verder kunnen rijden. Maar bij thuiskomst bleek toch de koppeling van de aanhanger getordeerd. Die hebben we operatief moeten verwijderen. Verder een top weekend gehad. Dank allen!

Zitten nu aan biertje met Trevor.

Nog even wat foto's: Foto's Vechta 2014[
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver udent

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 juni 2014 22:28 
Wij zijn ook weer heel en droog thuis, wel een flinke bui onderweg, maar daar was een luifel van een winkel goed voor, om ons droog te houden. verder geen regenpak aan gehoeven , en in NL weer zonnig en mooi weer. Het was erg gezellig, voor mij deze keer maar een dag, van za tot zo. alleen m'n luchtbed liet het afweten, nachts lag ik op de grond, direct thuis het lek opgespoorde en lap erop, metteen maar de ander 5 naden ook uit voorzorg geplakt. Als ie het niet houdt, dan heb ik weer een goede reden om naar Louis te rijden.

Gr Theo, die met Joost, Margrit en Antoon om 15.30 uur bij Antoon aan de koffie zaten.

PS wist je, dat als je met een andere motor als een CX in Vechta komt, dat je dan 5 euro extra betaald?
theo cx ds

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 juni 2014 22:33 
@ Coen....geen GL500 maar 650...verder niet erg.

Al bij al een zeer fijn weekeinde gehad, echt gezellig, een goede en fijne rit er naartoe, maar ook terug.
Ja een tegenvallende aantal...zal wel door het voetbal komen....

Stephanie....super gereden! top.

gr. Michael
(die toch spoedig zijn GL500 van stal gaat halen)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 22 juni 2014 22:42 
Ik was gisteren al thuisgekomen, na een veel te kort, want maar half, weekendje. Heenreis met het aanhanger konvooi ging met een kalm gangetje volgens bekende paden, totdat er een omleiding stond aangegeven. Maar ook dat ging heel erg goed. Aankomst te Vechta rond 14:00. Inrit foto ging goed, deze keer zonder idiote grimas om m'n snuit.
Kamp opzetten, bekenden begroeten, eten drinken en vrolijk zijn.
Jammer was het dat ik het vrees'lijk koud had, vrijdagnacht. Heeft ook bijgedragen aan de redenen waardoor ik eerder naar huis ging als gepland. Thuisreis was wat chaotisch, later bleek ik ruim 50km te hebben omgereden. Maar uiteindelijk kon ik om 18:00 ik de motor weer parkeren.

Opmerkelijk weekend gehad. Met een gemiddeld verbruik van 1 op 22.5, en da's niet slecht.

Harmony,
Hans.
( heeft wel eens ergens last van )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 22 juni 2014 22:47 
@Michael : oeps...GL650. Wist ik, toch die klap op mijn hoofd denk ik....
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 juni 2014 23:12 
Ik heb mij ook weer zeer vermaakt dit weekend. Heerlijk gereden. Gezellig gezelschap dus als vanouds weer een top motor weekend! Hoogtepunt voor mij was het licht dat bij mij opging, nou ja, eigenlijk mijn hoofd aan stoote in mijn tent. blijkbaar in de tent laten hangen tijdens een eerder kampeer weekend. Ik vond voordat ik weg ging al zo'n rare bobbel in mijn tent.

Terug weg was wel enigzins geplaagd met wat buien. Leuk om Marcel onderweg nog even tegen te komen.

Al met al weer geweldig.

Bedankt alleen voor jullie bijdrage aan de gezelligheid!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 22 juni 2014 23:26 
Ook weer veilig thuis!! Michael, graag geholpen hoor!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 23 juni 2014 06:54 | Aangepast door: Michaelr 
Ik wil iedereen...zeker Erik bedanken voor zijn hulp...en mederijders voor het geduld...bedankt iedereen...weer wat geleerd in het weekeinde ....ik sleutel zonder problemen aan auto's....haal zonder problemen een Volvo motor uit elkaar...maar heb hulp nodig voor een kabeltje..

Alsnog ieder bedankt.....jij Coen....jij reed achter mij....

Gr Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 23 juni 2014 10:56 
wij zijn ook weer thuis, paar foto's gemaakt die volgen nog

groetjes werner (cola met wisky ook lekkerrr)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 23 juni 2014 11:37 
zo alles staat in fhotobucket, het zijn er maar 381;

vechta 2014

groetjes werner (veel kijkplezier)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van Vechta 2014

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven