Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

weekend 15-16-17 aug

 
Schrijver louis frijns
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 juli 2014 21:01 
Wil wat weten heb mij ingeschreven met een vriend krijg ik hier bericht van at het in orde is.bij voorbaat dank

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 juli 2014 21:19 | Aangepast door: Hansv 
Tja, dat zou je verwachten, nietwaar, een mailtje dat de inschrijving is gelukt. Maar nee, zo gaat dat niet.

De inschrijving is, voor zover ik heb begrepen, een vooraanmelding, zodat je naam, adres en dergelijken al op de lijst staan, en niet ter plekke nog moeten worden ingevuld. Scheelt tijd ter plekke.

Of je op de lijst staat kun je zien bij "bekijk de inschrijvingen tot nu toe" even extra aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord, en dak kiezen voor "wie gaan er dit jaar naar.... "

Daar staat je naam dan bij.

<aanvulling>
Je naam staat erbij, in hoofdletters nog wel.
</aanvulling>

Harmony,
Hans.
( die zich al heeft aangemeld )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 juli 2014 10:30 
Louis, jullie komen inderdaad voor op de lijst wie er dit jaar komen. De aanmelding zelf is niet helemaal goed verlopen. Maar dat komt goed.
Tot dan

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver louis frijns
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 juli 2014 13:15 
Dank je wel voor de informatie.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 29 juli 2014 13:32 
hoi louis,

ik heb toen ik mijzelf, en 3 andere, wel een bevestigingsmailtje gehad.

groetjes werner (mijn rat zal schitteren door afwezigheid)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 juli 2014 20:36 
Hi Louis,

Er is iets niet helemaal goed gegaan bij je inschrijving. Je staat weliswaar op de lijst maar de gegevens zijn niet goed doorgekomen. Zou je mij even apart willen mailen met aankomst en vertrek dag, Ontbijt en BBQ deelname en of jij en/of je vriend vegetarisch is?

Mail even naar wouter.barten@gmail.com

Bedankt,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 weekend 15-16-17 aug

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven