Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vrijwilliger tijdens SJK

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 aug. 2014 18:29 
Nog even en dan is het weer tijd voor ons jaarlijkse treffen.
Het is altijd leuk om iedereen weer eens te zien uit oost zuid noord en west.
Nu zou je denken dat alles altijd vlotjes verloopt, maar dat hebben we vooral te danken aan de vrijwilligers die er elk jaar weer voor zorgen dat het ook vlotjes verloopt.
Onder het motto "vele handen maken licht werk" kunnen we nog wat hulp gebruiken.
Als je zin hebt om mee te helpen kun je een mail naar het bestuur sturen met je naam en gsm nummer.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 6 aug. 2014 19:49 
Cosmar,

Wanneer krijgen we de planning? Nog 8 dagen. Staan wij samen ingedeeld?

Groetjes werner ( tot zaterdag)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 6 aug. 2014 20:08 
werner die heb je gehad hahahah

ik wel toestraks in elk geval dus jij ook. en ja jullie 2 staan saampjes heb ik gezien

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 aug. 2014 22:23 
Helemaal vergeten mezelf op te geven. Daarom bied ik me langs deze weg aan als vrijwilliger.

Zet mij maar op het zondagochtend ontbijt.

Groeten uit Frankrijk
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 aug. 2014 23:33 | Aangepast door: sieds 
Vrijwilligers genoeg om mee te helpen de tenten op te bouwen en af te breken.

Als iedereen zijn eigen bordje en bestek meeneemt is er geen afwasploeg nodig.

Bar dienst oké, heeft ook met geld te maken.

Iedereen kan ook zijn eigen stukje vlees barbequen, zijn geen vrijwilligers voor nodig.
Eigen verantwoordelijkheid of je vlees gaar is en het is veel gezelliger met z'n allen rond de barbeque.
Vanwaar deze betutteling door het bestuur.

M.a.w, ik ben met zo'n kleine ploeg mensen voor meer eigen verantwoordelijkheid.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 7 aug. 2014 08:14 
sieds,

de naam vrijwilligers zegt toch al genoeg? jij bent het ook eens geweest, met zijn alle rond de bbq is gezellig maar niet als er 70 man allemaal hun stukkie vlees willen braden

ik vind het ook geen betutteling door het bestuur, op alle andere motortreffens draait het ook alleen door de vrijwilligers; zie jij op vechta al iedereen zelf zijn bordje afwassen hahahaha...

groetjes werner (een eer om vrijwilliger te mogen zijn)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 7 aug. 2014 08:38 
Werner....meer woorden zijn niet nodig....
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 7 aug. 2014 10:19 
undefined:
meer woorden zijn niet nodig.

maar wel meer vrijwilligers
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 7 aug. 2014 11:11 
In Wörnitz was het super gezellig rond de barbecues en had je er een gezellig praatje bij. Naar mijn idee, waren daar ook een gelijk aantal als op SJK. Het kan dus ook....
Maar verwennen door de vrijwilligers mag natuurlijk ook......

Groetjes Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#10 | Geplaatst: 7 aug. 2014 12:30 | Aangepast door: coenox 
Tijdens ons eerste clubweekend in Boekel,heel lang geleden, lieten we iedereen zelf het vlees op de BBQ doen. Gevolg: vlees weg, de helft had geen salade en er lag iemand languit op de BBQ. Ook vorig jaar tijdens een evenement van mijn werk weer gezien dat zelf bakken met zoveel mensen chaos is. Als bestuur zijn we verantwoordelijkheid, ook voor de veiligheid. Dus wij doen het zo. En mensen die niet mee willen doen mogen hun eigen kostje koken of kopen. Het Wörnitz systeem werkte ook dit jaar goed, maar daar braad je je eigen vlees boven een open vuur (mag bij ons niet) en zijn de aantallen veel kleiner. Je hebt dan bovendien alleen een lap - overigens zeer goed vlees - en een broodje.

En ook de hartelijke groeten uit Frankrijk.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 7 aug. 2014 16:09 
Afgelopen weekend een motorfeestje met volwassenen en kinderen (50 totaal) en geen vrijwilligers en slechts 2 organisatoren.
Dit zijn gewoon leden van de club en geen bemoeienis van het bestuur.
Alles zelf doen, een euro in de pot voor bier, zelf barbequen, 3 wasmachinetrommels met vuur en alles liep voortreffelijk, heerlijk sfeertje en geen wanorde.
Dus het kan wel.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 7 aug. 2014 16:19 
Dat is ongeveer de Wörnitz omvang. Verder krijg ik over het algemeen alleen maar complimenten over hoe het geregeld is. En dat heeft een aantal jaren geduurd. De mensen die bakken vinden het leuk om te doen en de eters zijn tevreden. Ik zie geen noodzaak om iets anders uit te proberen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#13 | Geplaatst: 7 aug. 2014 16:39 
Sieds,

Wat wil je nou? Eerst zeg je geen vrijwilligers da meer. Weet je wel wat je wil? Als je zelf wil bbq' en moet je niet meedoen aan de bbq van de club. ..

Groetjes werner ( doe jij elk jaar weer dat vuur opstoken)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 7 aug. 2014 16:47 
Ik ben zeer tevreden met hoe e.e.a. georganiseerd is.

Harmony,
Hans.
( die van orde en regelmaat houd, ....... soms )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver chantal

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 7 aug. 2014 17:41 
ook ik ben zeer tevreden met hoe alles geregeld word. en vind het ook niet meer dan normaal dat het zo gedaan word. dus als mensen daar moeite mee hebben laat ze dan wegblijven van ons clubweekend en zich er niet mee bemoeien. zoals het bestuur het doet is het zeer uitstekend verzorgd, en ja daar hebben ze vrijwilligers voor nodig om dat voor elkaar te krijgen.maar petje af voor de organisatie.want wij vrijwilligers zijn een weekend bezig, de organisatie maanden!

dus wat ik eigenlijk wil zeggen:
als mensen niet tevreden zijn met hoe het in de club geregeld word... kom dan niet en hou je erbuiten!

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vrijwilliger tijdens SJK

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven