Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Thuis van SJK!

 
Schrijver Mark Bouwman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 aug. 2014 23:28 
Als laatste gekomen, en als eerste weer thuis!

Ik heb vanavond een groot aantal nieuwe gezichten gezien, wat ook niet verwonderlijk is aangezien ik voor die tijd maar twee mensen 'kende'. Ondanks dat velen van jullie elkaar al erg lang kennen, zijn jullie een erg hartelijke en open club! Erg bijzonder om te zien dat mensen van heinde en verre komen om hun passie voor de Gullepumpe te delen!

Heel erg bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar!

Groetjes,

Mark

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 aug. 2014 13:42 
Hallo Mark

Victor en ik waren om 21:45 weer thuis, we hadden besloten om toch maar op zaterdag avond te vertrekken i.p.v. zondag ochtend i.v.m. de weersvoorspellingen.
We hebben alles mooi droog kunnen inpakken, dus thuis alles meteen weer op de zolder.
Als ik vandaag naar buiten kijk ben ik blij dat we die keus hebben gemaakt.
Ik heb mijn foto's al op de site gezet, dus misschien sta je er ook wel op.
En tot volgend jaar.

Groetjes

Arnold
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 17 aug. 2014 16:57 | Aangepast door: Engeltje 
Wij zijn ook thuis...

Ik heb Merlijn heel snel overgedragen aan Coen. Er stond zoveel wind dat ik gewoon bang werd.
Gelukkig paste Coen mijn kleding helm.. (toch wel handig als je wat dikker bent dan normaal)..
Ik heb bewondering voor Steffie en uiteraard ook iedereen die door dit weer moest..Echt door wind en weer...

Ik verheug me nu op het volgend evenement... Villa Löwenherz in Oktober...

Lieke
(die toch wel een falend gevoel heeft omdat ik Ladies Year niet volledig uitrijd)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 aug. 2014 18:57 
Vanmiddag lekker op tijd thuis gearriveerd. Helaas in de laatste kilometer nog net een stortbui over ons heen gehad.

Na een paar uurtjes rust hebben we ook afscheid genomen van Skippy die via Hoek van Holland weer richting huis gaat.

Het was weer een heerlijk weekend. Ik hoop dat iedereen lekker gegeten heeft en niet zelf met een BBQ hebben hoeven te klooien.

Bedankt iedereen voor een super weekend!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 17 aug. 2014 19:59 
Zo, begin een beetje tot rust te komen. Alles ligt weer een beetje op zijn plek een we kijken terug op weer een erg leuk weekend. Weersvoorspellingen waren slecht, maar zo terug kijkend viel het allemaal wel mee. Iedereen bedankt voor weer een onvergetelijk weekend!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 aug. 2014 20:50 
Dit jaar maar niet de tent mee naar SJK maar toch vrijdagmiddag een paar uurtjes langs geweest en gisteren de hele dag.
Op een dikke bui na in Ruinerwold viel het weer mee.
Alles was weer goed georganiseerd en leuk iedereen weer gezien te hebben.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver chantal

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 17 aug. 2014 21:05 
ook hier zijn we weer allemaal veilig thuis gekomen. heerlijk weekend gehad, en vandaag een zware rit naar huis.... regen, wind... niet fijn. op de moerdijkbrug was ik heel blij dat er niet veel verkeer was, paar keer door windvlaag naar andere baan geblazen, en ook op de viaducten van de a17 waren de windvlagen hevig. maar alles goed gegaan. werner was al wat eerder thuis ivm de honden en dat hij met de auto was.

iedereen bedankt voor het leuke weekend en de foto's zullen nog wel volgen werner kennende.

gr chantal

Schrijver udent

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 aug. 2014 22:20 
Ook wij zijn weer thuis, helemaal gereden zonder snelwegen, de Messerschmitt heeft zijn eerste reis goed doorstaan. wel nog wat regen gehad onderweg, dus provisorisch een dak gemaakt van het zeil, en helemaal droog thuisgekomen.
Iedereen geweldig bedankt voor het gezellige weekend.

Gr Theo en Dianne
theo cx ds

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 aug. 2014 22:52 
Was vanmiddag om half drie al weer thuis, met Michael naar Ede gereden. Hij per motor, ik met de auto. In de spiegel zag ik dat de motor veel van de wind te lijden had.
Petje af voor de motorrijders....... helaas was ik wegens technische omstandigheden deze keer geen motorrijder, maar ik was er toch bij.

Om een of andere reden hondsmoe, en eerst twee uur liggen slapen. De prijs voor mooiste kleppendekselracer heeft al een plekje gekregen. Nu alles soprteren, en misschien toch maar weer eens een verslagje bouwen....

Bedankt allemaal voor een geweldig fijn weekend.

Harmony,
Hans,
( die zonder zijn Rode Rakker er toch bij was. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 aug. 2014 23:12 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Apeldoorn, niet ver weg, ik was om half 12 thuis. Afladen, wasmachine draaien en mijzelf maar eens onder de douche gestopt, want ik had niet de moeite genomen om gebruik te maken van de wasgelegenheden op de camping...... , ja wel m'n tanden gepoetst hoor.....
Bedankt voor de organisatie, ik heb weer gezellig kunnen bijkletsen.

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 18 aug. 2014 10:44 
zoals chantal al zei; werner was eerder thuis. wel met de auto, maar niet minder gaar...

alleen de honden uitgeladen en uitgelaten, eten gegeven en zelf gegeten. paar belangrijke spulletjes uit de auto gehaald en toen door de regen lekker op de bank gelegen tv kijken (delen met mijn ogen dicht) tot chantal thuiskwam.

foto's volgen, maar wel in het foto-draadje ;)

groetjes werner (zaterdag's op merlijn naar ruinerwold geweest, want flicka had ja de dynamo kapot)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Thuis van SJK!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven