Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Twee daagse toertocht vulkaaneifel

 
Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 aug. 2014 15:03 
Hallo allemaal,
Afgelopen weekeind twee hele mooie toertochten gemaakt met de twee schoonzoons wel allebei op een Yamaha maar dat mag de pret niet drukken, wij hadden een hotelletje in de plaats Deudesfeld en vandaar heen er terug de routes gereden heel veel echte ,,U" bochten met smalle wegen, zaterdagmiddag veel regen dan merk je ook dat de motor meer aankan dan je dacht, zondag om 9.00u weer op pad in de dauw en lekker fris maar met een lekker zonnetje, om 14.00u de motoren weer op de aanhanger en weer naar huis om 20.30u weer thuis.
was een geslaagd weekeind.
De routes waren aangeleverd vanuit ContactMotofun en konden die in de Garmin 600 zetten, ging prima.
met groet Bob.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 aug. 2014 18:39 
Ik heb nog nooit echte "u" bochten meegemaakt. Is dat echt kicken of heb je zoiets van: eens maar nooit weer?

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 aug. 2014 19:37 
Nou ik had dit nog nooit gedaan maar je kijkt wel heel vreemd tegen de U bocht aan en als je dan toevallig nog tegenliggers heb moet je wel echt kiezen anders val je stil en kieper je soms nog om vanwege de steile helling maar alles is goed gegaan en na 3 bochten weet je precies hoe je ze aan moet vallen.
Groet Bob

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 aug. 2014 20:13 
Kyffhauser Harz.


Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 aug. 2014 20:41 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Bob, volgens mij heb je niets te kiezen, terugschakelen en het gas er op, tenminste bij onze CX/GL motoren. Als je stilvalt heb je een groot probleem....

Groeten van Henk,
(Die niets liever doet dan U bochten, tornantes, haarspeldbochten en kehres rijden!)
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 aug. 2014 11:24 
Hallo Luc,
Mooie filmpjes ik mag dit graag zien maar zelf doen is mooier.
Groet Bob.

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 aug. 2014 11:27 
Ja Henk zo zit het wel in elkaar, maar weer een ervaring rijker.
Groet Bob.

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 aug. 2014 22:50 
10 september a.s. vertrekken we met 15 man naar de Harz.
Ik heb daar een 4 daags verblijf georganiseerd voor een andere forum.
Ikzelf ga er dan voor de derde keer naar toe. En vind het daar prachtig rijden. Het stuk van Kyffhauser telt in totaal meer dat 40 bochten, waarvan er aan aantal echte haarspelden zijn. Dalend zijn dat soort bochten over het algemeen goed te rijden omdat je de zwaartekracht mee hebt. Omhoog moet je alles op spanning houden ( gas geven en met je achterrem iets strak houden ) zodat je weg kunt als je weg wilt. Val je op dat moment stil dan lig je op je KNO. Maar het is erg leuk om zelf te rijden inderdaad.

Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 aug. 2014 09:42 
Lijkt mij geweldig om mee te gaan maar helaas andere bezigheden nou Luc veel rijplezier in de Harz en hou de boel heel.
Groet Bob.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Twee daagse toertocht vulkaaneifel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven