Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Engelandvaarders gezocht!

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 maart 2015 21:00 
van 15 tot 17 mei vindt het dertiende Engelse club treffen plaats, ditmaal in Burnley in Noord Engeland. De nabije omgeving is heerlijk om te toeren en is voor ons redelijk goed te bereiken zonder al te lange afstand. Dit kan via IJmuiden Newcastle (duur) en dan een rit van 3 uur rechsttreeks of langer binnen door maar mijn keus gaat uit naar Rotterdam-Hull wat goedkoper is en een mooie niet al te lange rit belooft.

Ik ben aan het plannen hiervoor. wellicht blijf ik ofwel ervoor of erna een extra nacht maar zijn er mensen die zin hebben om ook over te komen?

link naar de gegevens vind je HIER

Ik ben benieuwd!

Groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 maart 2015 22:21 
Het spijt mij zeer, maar wederom is het niet mogelijk, wegens andere planningen waar ik bij betrokken ben, om mee te gaan. Het blijft dus op mijn wensenlijstje staan.....

Harmony,
Hans.
( een mens moet iets te wensen overhouden.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2015 08:42 
Verleidelijk, maar ik hik toch altijd wel tegen de kosten van de overtocht aan. Dat en de andere zaken die we dit jaar gepland hebben, maken dat we dit jaar denk ik niet mee gaan.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 maart 2015 09:11 
ja wouter,

en dan komt het dichterbij en zijn er toch weer meerdere die afhaken (ik helaas ook) heb vrijdag's nog een weekenddienst en zondag een ritje bij een motorclub van een oud klasgenootje in limburg. dus helaas...
maar als ik zou gaan rij ik via duinkerken met de boot, daar is ie ook goedkoop en, voor mij dan, in de buurt.
mijn vakantieplannen voor volgend jaar zijn wel engeland, maar dan wel 2 weken rond de rally...

groetjes werner (vanavond op tv bij ''man bijt hond'' )
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver norby
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 maart 2015 12:06 
wouter, ik had er ooit ook over gedacht.
Maar als je dan de andere ritten erbij denkt is het toch te prijzig.
We leven helaas in een tijd waarin we ons niet alles meer kunnen veroorloven.
Maar ja , ik ben er nooit geweest en lijkt me prachtig.
Om die good old trevor weer te zien.
Jammer, ik had het wel graag willen doen, norby
nb

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 maart 2015 21:22 
De kogel is door de kerk (the bullet is through the church). Ik heb de boot geboekt.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Engelandvaarders gezocht!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven